Moikkelis kaikki :)
Hurjan nimiviidakon keskellä rämmin,niinku aika moni muukin näköjään..
Nyt kaipailisin mielipiteitä (ja miksei ehdotuksiakin) nimestä Emmanella tai Emma-Nella?!
Toista nimeäkin vaan kehiin,mikäli semmosia tupsahtaa mielensopukoista..
KAIKKI mielipiteet on tervetulleita!
Jättimäinen KIITOS jo näin etukäteen!
Mielipiteitä kehiin :)
6
412
Vastaukset
- -marinella-
Emmanella yhteen.
Emmanella Karoliina,
Emmanella Vilhelmiina,
Emmanella Katariina... - tsirputin
Uudet nimet tuntuu aina aluksi vähän oudolle, mutta kyllä toi vaikuttaa ihan ok nimeltä. Emma-Nella olisi ehkä mun mielestä parempi, mutta miksei voisi olla Emmanellakin.
Ehdotuksia tokaksi nimeksi:
Emmanella/Emma-Nella Auroora
Emmanella Anniina
Emmanella Aliisa
Emmanella Olivia
Emmanella Alessa - dellia
En pidä. Perustelu: nimi maistuu tunkkaiselta suussa. Lisäksi se on minusta hiukan vaikea lausua ja se pitää artikuloida tosi selvästi, ettei nimi puuroonnu.
- öötota
..tota "puuromaisuutta" mäkin oon pohtinu?!
Kiva kuulla muitten aatoksia. - lassijaleevi*
öötota kirjoitti:
..tota "puuromaisuutta" mäkin oon pohtinu?!
Kiva kuulla muitten aatoksia.Nimen pitäisi minusta helposti lausutttava. Ei ole kiva, jos sitä joutuu toistelemaan tai jännittämään, että meneekö se perille. Nimet ovat ok erikseen, mutten yhdistäisi juuri näitä nimiä. Lisäksi minulle tulee tästä nella-päätteestä mieleen pimppinella, joka on ikävä mielleyhtymä.
Emmiina/Emma-Sofia/Emma-Liina/Emma-Lotta/Emma-Kaisa ovat minusta raikkaampia.
Nellamari on minusta kanssa tosi kaunis. - öötota
lassijaleevi* kirjoitti:
Nimen pitäisi minusta helposti lausutttava. Ei ole kiva, jos sitä joutuu toistelemaan tai jännittämään, että meneekö se perille. Nimet ovat ok erikseen, mutten yhdistäisi juuri näitä nimiä. Lisäksi minulle tulee tästä nella-päätteestä mieleen pimppinella, joka on ikävä mielleyhtymä.
Emmiina/Emma-Sofia/Emma-Liina/Emma-Lotta/Emma-Kaisa ovat minusta raikkaampia.
Nellamari on minusta kanssa tosi kaunis...loistava :) :) :) ,sain hyvät naurut! Kiitos..tässä se nyt nähdään kuinka paljon erilaisia mielipiteitä,tuntemuksia,mielenyhtymiä ja muistikuvia eri nimet aiheuttaa.Hm..pimppinella ei kyl tullu mun mieleen,kun eilen tuo nimi pompsahti esiin..mut kauhistuttaa/huvittaa kyl ajatus josko monellekin tuo nimi sen tekisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648