Moikkelis kaikki :)
Hurjan nimiviidakon keskellä rämmin,niinku aika moni muukin näköjään..
Nyt kaipailisin mielipiteitä (ja miksei ehdotuksiakin) nimestä Emmanella tai Emma-Nella?!
Toista nimeäkin vaan kehiin,mikäli semmosia tupsahtaa mielensopukoista..
KAIKKI mielipiteet on tervetulleita!
Jättimäinen KIITOS jo näin etukäteen!
Mielipiteitä kehiin :)
6
408
Vastaukset
- -marinella-
Emmanella yhteen.
Emmanella Karoliina,
Emmanella Vilhelmiina,
Emmanella Katariina... - tsirputin
Uudet nimet tuntuu aina aluksi vähän oudolle, mutta kyllä toi vaikuttaa ihan ok nimeltä. Emma-Nella olisi ehkä mun mielestä parempi, mutta miksei voisi olla Emmanellakin.
Ehdotuksia tokaksi nimeksi:
Emmanella/Emma-Nella Auroora
Emmanella Anniina
Emmanella Aliisa
Emmanella Olivia
Emmanella Alessa - dellia
En pidä. Perustelu: nimi maistuu tunkkaiselta suussa. Lisäksi se on minusta hiukan vaikea lausua ja se pitää artikuloida tosi selvästi, ettei nimi puuroonnu.
- öötota
..tota "puuromaisuutta" mäkin oon pohtinu?!
Kiva kuulla muitten aatoksia. - lassijaleevi*
öötota kirjoitti:
..tota "puuromaisuutta" mäkin oon pohtinu?!
Kiva kuulla muitten aatoksia.Nimen pitäisi minusta helposti lausutttava. Ei ole kiva, jos sitä joutuu toistelemaan tai jännittämään, että meneekö se perille. Nimet ovat ok erikseen, mutten yhdistäisi juuri näitä nimiä. Lisäksi minulle tulee tästä nella-päätteestä mieleen pimppinella, joka on ikävä mielleyhtymä.
Emmiina/Emma-Sofia/Emma-Liina/Emma-Lotta/Emma-Kaisa ovat minusta raikkaampia.
Nellamari on minusta kanssa tosi kaunis. - öötota
lassijaleevi* kirjoitti:
Nimen pitäisi minusta helposti lausutttava. Ei ole kiva, jos sitä joutuu toistelemaan tai jännittämään, että meneekö se perille. Nimet ovat ok erikseen, mutten yhdistäisi juuri näitä nimiä. Lisäksi minulle tulee tästä nella-päätteestä mieleen pimppinella, joka on ikävä mielleyhtymä.
Emmiina/Emma-Sofia/Emma-Liina/Emma-Lotta/Emma-Kaisa ovat minusta raikkaampia.
Nellamari on minusta kanssa tosi kaunis...loistava :) :) :) ,sain hyvät naurut! Kiitos..tässä se nyt nähdään kuinka paljon erilaisia mielipiteitä,tuntemuksia,mielenyhtymiä ja muistikuvia eri nimet aiheuttaa.Hm..pimppinella ei kyl tullu mun mieleen,kun eilen tuo nimi pompsahti esiin..mut kauhistuttaa/huvittaa kyl ajatus josko monellekin tuo nimi sen tekisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1223229Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118