pokka petti aamulla kun tuli Parisuhdetrivia radiosta, aika intiimejä kysymyksiä minun mielestäni
Suomipoppia Parisuhdetrivia
7
3547
Vastaukset
- eri kysymykseen...
Sehän oli uusinta (olikohan keskiviikolta), mutta anyway... Sääliksi kävi sitä naista, kun mies oli vastannut kysymykseen "missä" eikä "miten" (kuten olisi pitänyt) ja sitten juontajat painostaa naista vastaamaan... Kyllä meinas juontajiltakin juuttua sanat kurkkuun, kun odottivat kuulevansa "keittiön pöydällä" ja sit sieltä tuleekin se "peppuun"...
- Zebras
No eiköhän tuossakin ole kyseessä tämä ikiwanha netti-ilmiö jota on yritetty kopioida ja pitää sitä sitten omana vitsinä.
Tässäpä se käsikirjotus siitä, todennäköisesti alkuperäsestä, show'sta: http://www.chainletters.net/?item=718
Äänitiedostonakin se löytyy...- tuli kyllä
revettyä aivan totaalisesti :) piti istua autossa parkkipaikalla ja kuunnella loppuun :D
- huippua
lisää tämmöstä vaikka ois ollukin järjestetty. jaajo ja anni (ja juha vuorinen) sentään uskaltaa sanoa radiossa jotain eikä oo millään radionova-linjalla. suomipopin aamulähetystä vaan ei voi jättää väliin.
- vielä se
huippua kirjoitti:
lisää tämmöstä vaikka ois ollukin järjestetty. jaajo ja anni (ja juha vuorinen) sentään uskaltaa sanoa radiossa jotain eikä oo millään radionova-linjalla. suomipopin aamulähetystä vaan ei voi jättää väliin.
sanomatta että anni
- arvasin
Luulin alkuun et kysees oli vahinko, mutta jos toi oli järkätty niin nehän on neroja?
Aika lailla on perässä muut radiot tämän rinnalla. - täytyy olla
arvasin kirjoitti:
Luulin alkuun et kysees oli vahinko, mutta jos toi oli järkätty niin nehän on neroja?
Aika lailla on perässä muut radiot tämän rinnalla.Neroja.. vaatiihan kopsaaminen sitä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612