Juomaveden puhdistus

Vettä

Onko kukaan joutunut hankkimaan vedensuodattimia tms. raudan, mangaanin, radonin, radiumin ja uraanin takia? Miltä firmalta ostitte ja millaisia käyttökokemuksia on? Onko laitteissa jotain vaihdeltavia/lisättäviä aineita ja tuleeko ne aineet miten kalliiksi vuositasolla? Oliko ammattilaiset asentamassa laitteet vai onnistuiko itse? Joku firma mainitsi nettisivuillaan, että laitteet pystyisi asentamaan jopa itse...

Meidän pitäisi nyt hankkia suodattimet kaikille noille mainitsemilleni "aineille" ja toistaiseksi parhaan tarjouksen olen saanut Watmanilta. Muut vaihtoehdot on olleet Callidus, Akvafilter ja HOH Separtec. Olisi kiva tietää jos jollakin on jotain hyvää tai huonoa sanottavaa jostakin näistä firmoista tai laitteista.

3

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karza11

onko vesi tutkittu? saat parhaat laitteet kun tiedät tarkalleen mitä ylimääräistä ja miten paljon vedestäsi löytyy. Calliduksen ja kaikon laitteista kokemuksia ja yleensä noissa on jonkunverran huollettavaa... enkä suosittele itseasennusta esim takuu... myyjän on niin helppo asiasta täysin tietämättömälle väittää virheelistä asennusta. lisäksi saat käytönopastuksen ja laitteet varmasti toimii niinkun kuuluu

• Vettä

Tottakai on vesinäytteet otettu ja tutkimukset tehty, enhän muuten tietäis mitä vedessä on.

Itse asentaminen kuulostaakin vähän oudolta ja siksi on nyt parilta lvi-liikkeeltä kysytty hintoja asennuksesta. Eipä oikein huvittais mennä tuonne putkiviidakkoon sohimaan, joten mieluummin ottaa ammattilaiset paikalle. Toivottavasti vaan niiden hinnat ei ole pilvissä.

• järjestän

vedenpuhdistuslaitteella joka on asennettavissa ihan itse muutamassa minuutissa. Laite poistaa vedestä 140 erilaista epäpuhtautta ja sen lisäksi vielä virukset ja bakteerit 99,99 %:sti UV ja hiilisuodatin tekniikalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe