kertokaa mulle että mikä mun kissaa vaivaa kun sillä on korvissa punkkeja ja tipat niihin. oon käyttäny tippoja 4 päivää ja kissani on kovin äreä varsinki toiselle kissalle. (meillä on toinenkin kissa) niin kuitenki tänään tämä kissa pissasi säkkituoliin, ikinä ennen ei ole pissiny muualle kuin omaan laatikkoonsa.. ihmetyttää mistä moinen ärtyneisyys ja pissailu? johtuukohan niistä tipoista?
HELP! HELP!
3
382
Vastaukset
- tipat
sellasia jotka todella laitetaan korviin, eikä niskanahkaan?
- Nimetön
juu nimenomaan tipat, ei niskaan...
- punkkeja?
kannattaa käyttää eläinlääkärillä.
jos hoidat tulehdusta punkkeina, niin varmasti homma pahenee tai jos punkit on aiheuttaneet jo tulehduksen, eli kissa raapinut korvansa rikki, ei ehkä tee hyvää nuo tipat.
eli ärtyminen ja pissailu voi johtua kivusta.
eläinlääkäri saa helposti varmistettua, että kyse on punkeista ja hoidettua asian pois päiväjärjestyksestä kerralla. samalla voi tutkia, voiko pissailu johtua jostakin muusta.
talouden kaikki eläimet tulee hoitaa punkeista samaan aikaan, vaikka oireita ei olisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691