Te kenellä on lapsia niin haluaisin tietää erään asian. Kun minä olen nuori niin omistusasujat eivät antaneet lastensa leikkiä vuokralaisten kanssa. Nämä kuulemma olivat jotenkin pahoja pikku nilviäisiä jotka vievät huonoille teille. Itse olin omistusasujan lapsi ja muistan kun äitini ja naapuri talon rouva keskustelivat kahvipöydän ääressä veljestäni:
Missä se Jani taas on? Taas siellä vuokrakasarmilla leikkimässä Kososen poikien kanssa. Helevetti kun eihän sinne voi soittaa kun niillä ei oo puhelinta. Sitten äiti ja naapurin akka lähti vuokrakasarmille etsimään lasta. Tietysti mukana oli vielä naapurin akan (omistusasuja siis) insinöörimies tukena ja turvana jos vuokralaiset käy riehumaan.
Kysymys siis nykyaikaan, kun minulla ei ole lapsia. Annatteko lastenne leikkiä vuokralaisten lasten kanssa? Jos ette niin miksi ette? Tarvitsen tätä väitöskirjaa varten.
Kommentteja
7
657
Vastaukset
- sdgsdgsdg
Kateus ja katkeruus omistusasujia kohtaan periytyy isältä pojalle. Antaisitko omien lastesi olla tekemisissä katkeruuden ja kateuden myrkyttämien lasten kanssa?
- näin...
97% vuokralaisista on kaljaa litkiviä hampuuseja. Minä en laske sen varaan, että jos nämä nyt sattuisivat kuulumaan siihen 3% marginaaliin.
- Kommentteja kiitos
Vielä sen verran kaipaan tarkennusta eli, miten estätte tämän? Tuskin sanotte lapselle että älä leiki vuokralaisen kanssa?
- Verkkosivut
Kommentteja kiitos kirjoitti:
Vielä sen verran kaipaan tarkennusta eli, miten estätte tämän? Tuskin sanotte lapselle että älä leiki vuokralaisen kanssa?
Meidän kaupunginosassa on verkkosivut joista löytyy vuokralaisten ja niiden lasten valokuvat ja henkilötiedot joten ne voi välttää. Merkkejä hihaan on myös suunnitteilla että tietokoneettomatkin tunnistavat kadulla. Esim iso V-merkki ommeltava hihaan.
- oli lapsi
Kommentteja kiitos kirjoitti:
niin peloteltiin, että mustalaiset vie jos ei käyttäydy.
Nyt sanotaan että kaljaa litkivä hampuusi vie sinut jos et usko ja käyttäydy. - äärimmäisyyksiin
oli lapsi kirjoitti:
niin peloteltiin, että mustalaiset vie jos ei käyttäydy.
Nyt sanotaan että kaljaa litkivä hampuusi vie sinut jos et usko ja käyttäydy.on näköjään menty... Mun nuoruudessa kun menin kesätöihin niin piti osallistua työntekoon ja isä kysyi että maksanko heidän vastikkeen vai alatko maksaa vuokraa. No mä sanoin et vastike tietenkin. Mä en nääs aio kuulua tohon 97 %. Puistattaa ajatuskin. Mutta aika äärimmäisyyksiin on menty jos tosiaan on omat verkkosivut missä on vuokralaisten kuvat. Eihän ne nyt mitään rikollisia kuiteskaa oo? Vai onko?
- rfogmt
elinoloja. Jos tämä vuokralaisperhe asuu kuitenkin tasokkaalla vuokra-alueella (joita kuitenkin harvassa), leikkiköön lapset keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025