Hevosihmiset!
paljonko olette maksaneet kaurasta, jos ostatte suoraan viljelijältä?
Kauran hinta?
14
3394
Vastaukset
- maksettu...
...kymmenen senttiä kilolta.
- Hevosmiehet
Lupaa maksaa,Vaan tiukassa tahtoo eurot eräpäivänä olla.Oisko siinä hevoshommissa ansiot tiukassa.
- kannata mitään
Hevosmiehet kirjoitti:
Lupaa maksaa,Vaan tiukassa tahtoo eurot eräpäivänä olla.Oisko siinä hevoshommissa ansiot tiukassa.
myydä. Ostaavat parisäkillistä kerralla ja vinkkuvat hinnasta. Siinä menee vaan 2 tuntia kallista työaikaa hukkaan/ kauppa. Parempi myydä vaikka arkimarkettiin tai johnakin mihnä pääsee kerralla eroon koko satsista.
- kesänä
kuus senttiä alv(ostin ja maksoin ajoissa). nyt en ole seuranna mikä hinta, tulee olemaan varmaan kovempi kun nuo säät ovat olleet niin suosiollisia.
- kauranmyyjä
Älä puhu paskaa. Viime kesänä rehukaura maksoi keskimäärin 120€/kg.
Et varmasti ole saanut edes minkäänlaista lajittelu jätettäkään 60€/t. Ja se on aivan varmasti saletti asia. - edelleen
kauranmyyjä kirjoitti:
Et varmasti ole saanut edes minkäänlaista lajittelu jätettäkään 60€/t. Ja se on aivan varmasti saletti asia.Nyt lupaavat sopimusviljelijälle jo 198€ tonnilta.
- 120 e kg
kauranmyyjä kirjoitti:
Et varmasti ole saanut edes minkäänlaista lajittelu jätettäkään 60€/t. Ja se on aivan varmasti saletti asia.mä myyn heti kaikki siilot tyhjäksi.
- minus kulut!
120 e kg kirjoitti:
mä myyn heti kaikki siilot tyhjäksi.
lupas paikallinen akri noin 1 kk sitten!
ku kysyin hintaa, kun paillinen maitotila haki kuorman - hinta on jo
edelleen kirjoitti:
Nyt lupaavat sopimusviljelijälle jo 198€ tonnilta.
luvattu!
- sekottanut
kauranmyyjä kirjoitti:
Et varmasti ole saanut edes minkäänlaista lajittelu jätettäkään 60€/t. Ja se on aivan varmasti saletti asia.maksoi keskimäärin 120€/kg. tälläi luki tuola viestissä
- Isäntä
120 e kg kirjoitti:
mä myyn heti kaikki siilot tyhjäksi.
Kaura 130€/T Raumalla.
- makso
kauranmyyjä kirjoitti:
Et varmasti ole saanut edes minkäänlaista lajittelu jätettäkään 60€/t. Ja se on aivan varmasti saletti asia.120€/kilolta??????????kerro heti niin tietää minne myydä. siitähän saa jo 120000€/t. muuten maksoin 6 senttiä joten revi siitä huumoria.
- ihmettelen vaan
En ostanut hevosille, mutta lampaille ja tänään 8 cm/KG. Eli isot säkit 8 euroa.
Monilla on vielä viime vuotista kauraa kun tänän vuonna onnistui viljelyt toisilta hyvin.- taloudellinan
ja osta äkkiä varastot täyteen jos tuolla hinnalla saat! Itse maksoin viime vuotisesta kaurasta juuri ennen puinteja 130 alv/tn. Sekin oli mielestäni vielä halpaa.
Saitkohan kaupasta mitään kuittia? Siinä tapauksessa jotenkin ymmärtäisin asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711