Hyvä kirjoitus tänään hesarin yleisönosastossa vartijoiden huonosta palkasta.Lisää samanlaista. On se hyvä että edes joku liiton heppu ajattelee noin ja pitää vartioiden puolta.
Jäsemaksunsa maksanut
lisää palkkaa
28
3973
Vastaukset
- meijjään vuoro ny
Hienoa .Pitäkää puolenne,nyt on meidän vuoro saada kunnon korotukset.Jos ei pyydä ei ne tarjoomaankaan tule.Hyvä Nummela.
- ........
..että ne on ne samat sällit, jotka jaksaa ottaa kantaa vuodesta toiseen. Ei paljoa näytä muita kiinnostavan.
- palkka liiankin hyvä
Saatana istumisesta maksetaan ja kädet taskuissa kuljailusta vitun juorusakki. Saatanan apaattiset apinat! Hamekankaat jokaiselle ja puolet kilometritehtaalle, niin olis ehkä sille toiselle puolelle järkevää tekemistä.
- tyrkkyjen tyrkky..
Voi kyynel sentään kun osaa ottaa venkulaa päähän?
Mitähän se on sun lusimisesta saamastas liksasta pois jos joku tässä maassa saa lisää palkkaa? Pointti yks on se et teille ei pitäis mitään liksaa edes maksaa, se menee kunnollisten ihmisten taskuista ja on pois muualta esim. vanhuksilta. Pointti kaks on se et itte ootte hommanne siihem jamaan hoitanu et linnaan ootte joutunu. Ootte niin vitun kovia jötkiä että oikein huimaa....
Ootko muuten miettiny et se ei oo ollu kenenkään muun vika ku ihan omas et oot lusimaan joutunu?
Vittu tässä maassa muutenki paapotaan kaiken maailman rikollisia jotka sitten kun ovat jonkun kuukauden istun vuodattaa miten on vittu niin väärin kohdeltu. Mitä vittua....
Jonkun siellä linnassa on pakko istua kädet taskuissa teitä saatanan lapsia vahtimassa ja olen siitä valmis veroni maksamaan etten se ole minä.
Kyllä täytyy sanoa että suurin osa teistä venkuloista on niin vitun tyhmää sakkia, ensin ollaan staroja ja pöllitään auto, sitten hakataan joku mummo ja sitten lusimaan. Sen jälkeen itketään joka saatanan tuutista että vartijat on niin ja niin mulkkuja? MITÄ VITTUA TE OLETTE???? - palkka liiankin hyvä
tyrkkyjen tyrkky.. kirjoitti:
Voi kyynel sentään kun osaa ottaa venkulaa päähän?
Mitähän se on sun lusimisesta saamastas liksasta pois jos joku tässä maassa saa lisää palkkaa? Pointti yks on se et teille ei pitäis mitään liksaa edes maksaa, se menee kunnollisten ihmisten taskuista ja on pois muualta esim. vanhuksilta. Pointti kaks on se et itte ootte hommanne siihem jamaan hoitanu et linnaan ootte joutunu. Ootte niin vitun kovia jötkiä että oikein huimaa....
Ootko muuten miettiny et se ei oo ollu kenenkään muun vika ku ihan omas et oot lusimaan joutunu?
Vittu tässä maassa muutenki paapotaan kaiken maailman rikollisia jotka sitten kun ovat jonkun kuukauden istun vuodattaa miten on vittu niin väärin kohdeltu. Mitä vittua....
Jonkun siellä linnassa on pakko istua kädet taskuissa teitä saatanan lapsia vahtimassa ja olen siitä valmis veroni maksamaan etten se ole minä.
Kyllä täytyy sanoa että suurin osa teistä venkuloista on niin vitun tyhmää sakkia, ensin ollaan staroja ja pöllitään auto, sitten hakataan joku mummo ja sitten lusimaan. Sen jälkeen itketään joka saatanan tuutista että vartijat on niin ja niin mulkkuja? MITÄ VITTUA TE OLETTE????Minä olen kylläkin koulutettu vartija joka ei jaksanut sitä istumista ja yksinkertaisia ihmisiä työkavereina. Revi siitä!
- mitä sinä nyt
palkka liiankin hyvä kirjoitti:
Minä olen kylläkin koulutettu vartija joka ei jaksanut sitä istumista ja yksinkertaisia ihmisiä työkavereina. Revi siitä!
teet, varmaankin suunnittelet nasalle raketteja tai jotakin vastaavaa?
- vanhempi jääkäri
Minä olen kylläkin koulutettu vartija joka ei jaksanut sitä istumista ja yksinkertaisia ihmisiä työkavereina. Revi siitä!
halusinkin rengiksi sellaiseen taloon missä ei tarvitse raataa fyysisessä työssä. Linna on tässä mielessä aivan erinomainen... Juuri siitä pitääkin repiä!!
- sitä
lisää palkkaa, kun osaa kaveerata oikeiden henkilöiden kanssa. Turussakin kuulemma eräästä sossusta tehtiin "muuttovastaava" ja palkka on sama kuin apulaisjohtajalla, joten eipä muuta kuin herroja nuolemaan...
- tuli vain mieleeni
Tiedättekö tapauksia? Entäs lestadiolaiset ja muut uskonveljet?
- JOO JOO
Kuulema ! Jätetään nämä kolmannen tai kuudennen käden tiedot omaan arvoonsa. Ollaan yksi päivä pahaa puhumatta ja toista morkkaamatta.
- tutki hämeenlinnan
JOO JOO kirjoitti:
Kuulema ! Jätetään nämä kolmannen tai kuudennen käden tiedot omaan arvoonsa. Ollaan yksi päivä pahaa puhumatta ja toista morkkaamatta.
puhelinluotteloa.pääjohtaja palkitsi poikansa kun ei vartija kurssille päässyt.mitähän tekee nykyisin?!
- vanhempi jääkäri
palkkasumma on ihan jees. Se vain tulee liian harvoin. Semmoinen kaks kertaa kuussa olis sopiva.
- tulee?
Minulla ei ole aavistustakaan. Itse saan n 1500e/kk palvelualan hommista. Siis netto. Vuokraan menee 1000e.
- palkka liiankin hyvä
tulee? kirjoitti:
Minulla ei ole aavistustakaan. Itse saan n 1500e/kk palvelualan hommista. Siis netto. Vuokraan menee 1000e.
Tee asialle jotain hyvä mies/ nainen.
- asuntokin
Tee asialle jotain hyvä mies/ nainen.
enkä muuta pois. Pitää säästää jostain muusta.
- (_*_)
tulee? kirjoitti:
Palkkaa tulee n. 1500-1600€/kk netto näin 6v työkokemuksella.
- kukaan muu ei
liitossa ole hereillä!tehdään nummelasta uusi liiton puheenjohtaja, niin voidaan saada jotain rotia asioihin.keravan ylivartija takaisin sinne kukkahuoneelle kukkia kasvattamaan, mene kiskoon neiteilemään!
- vartija
Täyttä asiaa nummela ykköseksi ...Tuomela saa mennä bossille takas......
- sivusta seuraaja
ihan hyvä kirjoitus kyllä, mutta mitä sitten? Ei sillä ole mitään merkitystä, ei se mihinkään johda. Tai toisin sanoen: ei sillä mitään saavuteta.
Ja ei muuten johda sekään, että täällä jotkut itkee ja vollottaa asioista.. kysymys kuuluukin onkohan tämä nyt se oikea paikka puida itkuraivareissa katkeroituneena tälläistä asiaa?
Ja loppuun vielä lisättäköön, että puolilla teistä tulee pissa housuun (ja osalla myös kakka), jos kunnon työtaisteluun ruvetaan. SE on vaan ihan fakta. Kyllä te sen verran katkeraa ja vain oman edun tavoittelevaa porukkaa olette. Luuletteko tosiaan, että pystytte muuttamaan asioita muutenkin kuin vain itkemällä niistä kahvipöydissä pienissä kuppikunnissa? Ei toivoakaan! Jos nyt ensin saisitte edes omat rivinne ruotuun ja yhtenäiseksi.
Ei millään pahalla pojat ja tytöt.- minun mielestäni
Siellä sitten perseennuolijakaarti alkaa ajamaan etujaan ja rikkuroimaan kun muut haluaisivat lakkoilla. Kuula kalloon saatana kaikenmaailman ylitöiden painajille ja muillle rikkurikusipäille joiden elämän ainoa sisältö on se kun saa akkamaisesti istua töissä juoruta paskaa työkavereista ja kytätä toisten työntekoa.
Vankilassakin on niin vähän tehtäviä pampuilla, mutta laiskana paskana ne tuppaa nekin vähäiset hommansa kesämiehille.
- haisee.....
"Liiton miehet" pistää tulevissa palkkaneuvotteluissa saavutettavan "torjuntavoiton" jälkeen pikkutakit päälle ja lähtevät EW:n kanssa syömään piffit ja naukkaamaan konjakit.
- Nimetön
Puhukaa asiasta älkääkö paskaa.SIIS PALKASTA
- jäsenmaksunsa maksanut
Kyllä me vielä lisää saadaan kun pojat neuvottelee. Minäinkain uskon.Nummela puheenjohtajaksi
- kuulematon
Onko VVL saanut lautasen tupo-pöytään?
Uskon torjuntavoittoon 0.?? % ja sillee. - vartija
kuulematon kirjoitti:
Onko VVL saanut lautasen tupo-pöytään?
Uskon torjuntavoittoon 0.?? % ja sillee.Kyllä nyt HOMMA HOITUU, ON SELLANEN KUTINA.
ILPO PIDÄ PINTAS JA MUUT JA - hoituu on
vartija kirjoitti:
Kyllä nyt HOMMA HOITUU, ON SELLANEN KUTINA.
ILPO PIDÄ PINTAS JA MUUT JAHANSKAN NUUHKIMINEN
- Handjob-Homoja
alaluokkaiset wartijat. Samaa sakkia vangkipoekien kanssa. Nuuhkikaa pieruja!
- 200 euroa
lisää palkkaa hyvä homma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025