hei minä haluaisin koiraa lahdetsa ei isoa ja vielä ulmaiseksi mutta ei saa olla vanha esimerkiksi voi olla 7 viikkoa tai nuorempikin antakaa vaan ilmoituksia ja muistakaa ilmaiseksi vakuuttakaa se
hei haluaisin koiraa lahdesta
6
434
Vastaukset
- terristi
on pakko yrittää väen väkisin näitä provoviestejä? Mikä ihme teitä kakaroita niihin ajaa ja mitä tyydytystä siitä saa? Koittakaa hankkia elämä itsellenne tai muistelkaa miltä tuntuu kun koulu alkaa, pääseepä näistäkin viesteistä hetkeksi. Toivottavasti kouluissanne teille opetetaan myös jonkinlaisia käytöstapoja, ne nimittäin tulee tarpeeseen.
- Olisi sulle
koira, tuu hakee, ollaan lahdesta. 2 koiraa löytyy.
- jr.annalove
niin että minkä rotuista olisi ja maksaisiko ja kuin vanhoja/vanha
- valita
meillä sopivia koiria sinulle... Harmaita villakoiria sängyn alla ja toiset sohvan alla ja taatusti alle kuukauden ikäisiä eikä maksa mitään !
- villakoirasekoituksia
Ei, kun meiltä pitää tulla hakemaan.
Meillä on niitä yli kuukaudenkin vanhoja kirjahyllyn takana.
- ...........
vai vielä nuorempikin kuin 7vk? Meinasitkos ihan itse imettää sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735