että kuka olisit jos haltija kysyisi sinulta, -voit nyt olla kaksipäivää haluamasi henkilö, haluamanasi ajankohtana!
Niin kuka olisit, milloin ja miksi?
Minä olisin Gene Simmons, ja 80-luku ja olisi kiva nähdä että kuinka paljon niitä naisia oikein jaloissa pyörii..
tähän ikään jo päässeenä
7
1034
Vastaukset
- liehuisin
Jonkun tähtösen hameessa pari pv. :/
- sambatar
Haluaisin olla oma itseni noin 40 vuoden päästä. Muistelisin elettyä elämää kiikkutuolissa toivottavasti vielä omat hampaat suussa. Kun palaisin todellisuuteen tajuaisin mitä kaikkea elämä mulle voi vielä tarjota.
- migu
Jos taruolennot saa laskea mukaan niin voisin
olla 1600-luvun alussa ne kolme muskettisoturia.
Tai miksei saman tien vaikka neljä kun vauhtiin
pääsee!?!?
Prkl...siinähän sitä olis ohjelmaa pariksi päiväksi!! ;)) - sandman
täss pätkäs vai.
http://www.youtube.com/watch?v=WRHwLLfR1kM
No mä voisin olla vaik toi James "Sonny" Crockett ;) - ei vaikea päätös
Olisin hypnotisoija, joka siis hypnotisois hallituksen ja eduskunnan antamaan jo heti ens tilistä alkaen hoitajille 500 e lisää liksaa. Satua eikö vain? :)
- mieroi
vastaavasti hypnotisoisin ne antamaan korotukset matalapalkkaisille taustatyöntekijöille :)
- perushoitaja
mieroi kirjoitti:
vastaavasti hypnotisoisin ne antamaan korotukset matalapalkkaisille taustatyöntekijöille :)
Jos jää tilistä käteen 1300 e, enkös minäkin voisi olla jossain palkkakuopassa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704926
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484036- 513810
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413388
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688