Oonko pervo?

miumau91

Oonko ihan pervo jos peppuseksi kiinnostaa mua vaikka oon tyttö ja vasta kohta 16? En mä ole vielä "tavallistakaan" seksiä harrastanu kun yhden pojan kanssa, mutta oon huomannu että kiihotun kun ajattelen peppuseksiä. Oon kokeillu sormilla ja paksulla tussilla ja ainakin ne ihan kivalta pepussa tuntuu. Joskus oon jotain kaverille maininnu että peppuseksii vois olla kivaa kokeilla ja ne ainakin on ollu että ihan YÄK koko ajatuski. Niiden mielestä vaan pojat voi sellaista haluta. Ja voihan olla etten itsekään siitä pidä kun kokeilen mutta ajatus kiihottaa kovasti...

5

1439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgjjgjgjg

Kyllä on paljonkin tyttöjä ja naisia, jotka tykkäävät peppuseksistä ja joillekin se on ainoa tapa edes saada orgasmia.

• jätkä 90

jes!Tommosia tyttöjä pitäs olla enemmäm paljo enemmän.Ei siinä oo mitää pervoo

• joku

Et oo pervo ja se on ihan tavallista eikä mua (poikaa) yhtään haittaisi vaikka tuleva tyttöystäväni tykkäisi peppuseksistä.

• juguete

pervo ja pervo miten sen nyt ottaa... et oo sen pervompi ku moni muukaan... itse kun ajatteleekin peppuseksiä niin HYI! suolen tyhjentämiseen tarkotettu siihen ei muuten kajota... hyi...

mutta miten tykkäät siitä vaan jätkä hankkimaan joka on sen kannalla :)

• Se mua kiihottaa (poika)

Kyllä peppuseksi olis kivaa vaikka oonkin vasta 14.Ei siinä oo mitään ällöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe