Bernette 65 -ompelukone

Aloittelija76

Moiks! Kellään omakohtaisia kokemuksia Bernette 65 (for Bernina) -ompelukoneesta? Onko hyvä peruskäyttöön. Saisi nyt hintaan 290 euroa.

Oon jotain ihan peruskonetta ostamassa, mutta ihan ei viittis lähteä mihinkään Anttilan 99eur tähtitarjousten tasolle. Jotenkin epäilyttää tollaset, että on heti langat solmussa tai ei mee ees kahteen kertaan taivutetusta farkkukankaasta läpi tai jotain...

4

3158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikkijalanka

Olen ollut todella tyytyväinen koneeseen ja ompelee kuin enkeli.
      Siloin kun ostin tuon koneen, kävin monessa paikassa kysymässä minkä merkkinen kannat5taisi ostaa ja selksisi, että ammattiompelijat kääntyvät monesti berninan puoleen, jota bernettekin edustaa. Yllättävää oli se, että singeriä tulee palautuksina eniten takaisin, koska niiden koneisto tehdään huonosti tänä päivänä. Suosittelen tätä konetta.

• hoo moilaska

ja olen päätynyt myös Berninaan. Mutta hinnoista ei hajuakaan, joten saanko kysyä missä tätä mainitsemaasi konetta on myytävänä? Hinta sopisi hyvinkin minun kukkarolleni.

• Aloittelija76

Tämä kone tähän hintaan oli myynnissä Kaartin neule- ja ompelukone -liikkeessä Kasarmikadulla. Normaalihinta oli ilmeisesti 390, eli nyt alennuksessa.

• Passap

peruskone. Suositellaan. Hinta 290 on tosi
      edullinen. Onko uusi kone? Mulla olis tiedossa
      350 eurolla uutena, tehtaan paketissa. Ja takuu on. Jos kiinnostaa, meilaa [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe