Bernette 65 -ompelukone

Aloittelija76

Moiks! Kellään omakohtaisia kokemuksia Bernette 65 (for Bernina) -ompelukoneesta? Onko hyvä peruskäyttöön. Saisi nyt hintaan 290 euroa.

Oon jotain ihan peruskonetta ostamassa, mutta ihan ei viittis lähteä mihinkään Anttilan 99eur tähtitarjousten tasolle. Jotenkin epäilyttää tollaset, että on heti langat solmussa tai ei mee ees kahteen kertaan taivutetusta farkkukankaasta läpi tai jotain...

4

3175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikkijalanka

Olen ollut todella tyytyväinen koneeseen ja ompelee kuin enkeli.
      Siloin kun ostin tuon koneen, kävin monessa paikassa kysymässä minkä merkkinen kannat5taisi ostaa ja selksisi, että ammattiompelijat kääntyvät monesti berninan puoleen, jota bernettekin edustaa. Yllättävää oli se, että singeriä tulee palautuksina eniten takaisin, koska niiden koneisto tehdään huonosti tänä päivänä. Suosittelen tätä konetta.

• hoo moilaska

ja olen päätynyt myös Berninaan. Mutta hinnoista ei hajuakaan, joten saanko kysyä missä tätä mainitsemaasi konetta on myytävänä? Hinta sopisi hyvinkin minun kukkarolleni.

• Aloittelija76

Tämä kone tähän hintaan oli myynnissä Kaartin neule- ja ompelukone -liikkeessä Kasarmikadulla. Normaalihinta oli ilmeisesti 390, eli nyt alennuksessa.

• Passap

peruskone. Suositellaan. Hinta 290 on tosi
      edullinen. Onko uusi kone? Mulla olis tiedossa
      350 eurolla uutena, tehtaan paketissa. Ja takuu on. Jos kiinnostaa, meilaa [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1704
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      915
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      160
      773
    Aihe