Olisko kellään tietoa mistä ton biisin vois saada?
Netti on kaluttu laidasta laitaan, muttei ole löytynyt.. :(
Ei kellään sattuis olemaan sitä itsellään...?
Jos olisi, niin miljoonasti olisin kiitollinen jos laittaisi sen mullekin..
[email protected]
Love me like you never did before
14
4120
Vastaukset
- nipa.n
Moikka
Minulta löytyy.
Laita postia
[email protected] - Hyväntekijä
Sieltähän se löytyy!
- minä vain
Oi ihana hyväntekijä, voisitko ystävällisesti lähettää sen minullekin osoitteeseen [email protected], olisin ikuisesti kiitollinen!
- mari*
ankku kirjoitti:
joku sen viitsisi lähettää, olisin kovin iloinen:
[email protected]Jos olisi joku niin ihana ihminen joka voisi sen lähettää myös tänne niin olisin tosi onnellinen. Olen yrittäny sitä netistä pyydystää eikä ole löytynyt osoite siis [email protected]
- herra 43
mari* kirjoitti:
Jos olisi joku niin ihana ihminen joka voisi sen lähettää myös tänne niin olisin tosi onnellinen. Olen yrittäny sitä netistä pyydystää eikä ole löytynyt osoite siis [email protected]
Olen tehnyt teistä ilmoituksen poliisille.
- ihmettelijä________________...
herra 43 kirjoitti:
Olen tehnyt teistä ilmoituksen poliisille.
millähän perusteella? Heh, eikö tullu uni silmään yöllä kun tuollaisia kirjoittelit.. Toki voihan sitä tehdä ilmoituksen vaikka paikalliseen s-markettiin. Koita pärjätä.
- täällä olisi
mari* kirjoitti:
Jos olisi joku niin ihana ihminen joka voisi sen lähettää myös tänne niin olisin tosi onnellinen. Olen yrittäny sitä netistä pyydystää eikä ole löytynyt osoite siis [email protected]
vielä yksi halukas! :) [email protected]
- vatelma~
jospa joku voisi mullekin lähettää tuon biisin? Sama vika, oon ettiny sieltä sun täältä muttei mistään löydy :( Olisin tuhannesti kiitollinen jos joku sen mulle lähettäis! :)
[email protected] - ROLV:n Jukin version
minäkin kuulun tähän suureen joukkoon kuka haluasi itselleen ko. biisin. Ikuisesti olisin onnellinen ja kiitollinen jos sen saisin..
e-mailini on [email protected]- Misert
Mulla on koneella tuo biisi. :) Saan laitettua maililla tai vaikkapa messengerin kautta. :)
- durazella
Misert kirjoitti:
Mulla on koneella tuo biisi. :) Saan laitettua maililla tai vaikkapa messengerin kautta. :)
laitatko mulle kanssa jos osotteeseen minna sikiö,norolantie 2a8 40250 jyväskylä
cdlle kun ei ole konetta.....pian tuo kappale!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido783230Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76964- 55934
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844