Engelska

Nor

Ihan uteliaisuudesta lähden tätä kyselemään. Täällä näyttää liikkuvan paljon porukkaa, joilla ei ole peruskouluenglanti läheskään hanskassa. Miten pystytte pelaamaan? Saatteko siitä ylipäätään mitään irti? Toimiiko kommunikointi muiden pelaajien kanssa? Question teko?

Ja tässä nyt ei ole tarkoitus ketään henkisesti teilata, kunhan vaan pohdiskelen. Mikä saa täysin ummikon ihmisen tunkemaan englanninkieliseen maailmaan? Varsinkin kun myöhemmissä instansseissa ja raideissa olisi erittäin hyödyllistä kyetä sopimaan rooleista ja taktiikoista. Miten hoidatte tällaiset hommat? Pyrittekö pelaamaan vain suomalaisten kesken?

6

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

No eiköhän se sitä englantia aina sen verran osaa...
      Ja pelissähän sitä oppii aina lisää..
      Ja vaikka ei osaiskaan niin Mitä sitten?
      Kukaan ei kiellä sinua pelaamasta
      Eihän sitä ole pakko Raidata jne...

• Nor

Puhun siis itse englantia työkseni, olen vaan törmännyt näihin "ootsä suomesta, plz auta mua kun en osaa yhtään enkkua" -ihmisiin.

Voisin vaan kuvitella, että peli on aika tylsää, jos ei pääse etenemään kunnolla kielimuurin takia.

• mietis vähän
        Nor kirjoitti:

Puhun siis itse englantia työkseni, olen vaan törmännyt näihin "ootsä suomesta, plz auta mua kun en osaa yhtään enkkua" -ihmisiin.

Voisin vaan kuvitella, että peli on aika tylsää, jos ei pääse etenemään kunnolla kielimuurin takia.

"Puhun siis itse englantia työkseni" eli taas joku opiskelu nörtti jolla oli päättö todistuksessa 10 enkussa ja joka on paineissa jos sai kokeesta 9 puol. jos ei osaa enkkua yhtään niin se on jo hankalaa mutta jos ei nyt satu osaamaan jotain asiaa niin heti on kaikki tämmöset idiootit valittamassa. mitä hittoo se sulle kuuluu jos joku ei osaa kaikkee niin hyvin kuin tommonen koulu nörtti. jos se pelaaminen on niin saatanan hankalaa muiden kaa niin lopeta äläkä tuu tänne valittaan. ja kuten tossa jo sanottiinkin niin pelissähän sitä oppii.

• Nor
        mietis vähän kirjoitti:

"Puhun siis itse englantia työkseni" eli taas joku opiskelu nörtti jolla oli päättö todistuksessa 10 enkussa ja joka on paineissa jos sai kokeesta 9 puol. jos ei osaa enkkua yhtään niin se on jo hankalaa mutta jos ei nyt satu osaamaan jotain asiaa niin heti on kaikki tämmöset idiootit valittamassa. mitä hittoo se sulle kuuluu jos joku ei osaa kaikkee niin hyvin kuin tommonen koulu nörtti. jos se pelaaminen on niin saatanan hankalaa muiden kaa niin lopeta äläkä tuu tänne valittaan. ja kuten tossa jo sanottiinkin niin pelissähän sitä oppii.

Hienoa, ettet missään vaiheessa ota tällaista kekustelua henkilökohtaisella tasolla, ettetkä myöskään pyri menemään henkilökohtaisuuksiin. Tietenkin kysymykseen vastaaminen olisi ollut ihan liian vaativaa. Siispä moisen hankalan kysymyksen kehittelystä nöyrin anteeksipyyntöni.

• jjjaaaha
        mietis vähän kirjoitti:

Täytyy kyllä minunkin todeta, että aika heikkotasoinen vastaus... Keskustelun aloittaja ei missään vaiheessa syyllistänyt/haukkunut englantia osaamattomia, vaan ainoastaan halusi tietää saako pelistä kyseisessä tapauksessa mitään irti. Kohtelista olisi vastata asiallisesti ja jättää tuollaiset "koulu nörtti" haukkumiset murrosikäisille/sitä nuoremmille...

Mitä itse keskusteluaiheeseen tulee niin itsekkin olen joskus ihmetellytt, miltä tämä peli tuntuisi täysin enkkua osaamattomana (itselläni enkku on keskitasoa lukiomittakaavassa). Luulisin että pelailu on enemmän jonkinlaista seikkailua paikasta toiseen, tai sitten vain toisten suomalaisten kanssa pelailua. Jos esimerkiksi tykkää PvP:stä, niin kyllähän sitä voi saada vaikka kuinka hyvän ratingin areenalle vaikka ei enkkua tippaakaan osaisi. Esimerkiksi itse en ikinä jaksa runnata instoja/raideja, vaan pääasiassa vedän Bg:tä/areenaa joista pidän huomattavasti enemmän... Luulisin siis, että samalla tavalla ainakin PvP:stä kiinnostunut voi pelistä nauttia, mutta levelittäminen nyt on ilman enkkua erittäin puuduttavaa pure grindausta...

• sinulle tässä

Kylläpä täällä on vähän ohutihoista porukkaa, kun pitää mennä henkilökohtaisuuksiin ihan asiallisestakin kysymyksestä.

Tiedän yhden kaverin jolla on englanti aika huonosti hallinassa niin, että hän ei saa questin kertojan tekstistä paljon mitään irti, niin hän pistää questin nimen Thottbottiin ja hakee sieltä vastauksen mistä näkee koordinaatit ja hän sitten menee sinne. Ei hän aina tajua mitä pitää tehdä, jos on tavallisesta erikoisempi tehtävä, mutta näin hän sen tekee. Jos mä oon online, niin hän heittää mulle kysymyksen ja minä autan häntä sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe