eli oisin menossa tunnustamaan väriä huomiseen tamu-VPS matsiin.. eli saako veikkausliigan otteluihin ottaa digikameraa mukaan? jos ei miten sen saa "salakuljetettua" sinne ja miten järjestyksen valvojat reagoivat kuvaamiseen? ainakin esim galleriateineillä on liuta kuvia jääkiekko-ja jalkapallo-otteluista.
digikamera otteluun?
6
428
Vastaukset
- Eikö muuta kuulu sinulle!
Mitä väriä olet menossa tunnustamaan, sitä väriäkö mikä on punainen, ja mikä punainen väri tulee nenästä maahan, kun olet saanut turpaasi legendaariselta Raimo Helmiseltä, kun sait turpaasi tamperelaiselta Raimo Helmisesltä, joka on Valkeakosken kiihkeä kannataja.
- Vai kerjäämässä turpaan!
Vai oletko menossa katsomaan mustaa väriä, joka pieksii Tamun maanrakoon, Tamun kotikentällä Tampereella lukemin 0-2!
Vai menetkö katsomaan Tamun kotiottelua nenä punaisena, sitä punaisen värin tunnustamista tarkoitit!
- Onnitelut sinulle siitä!
Vai oletko menossa katsomaan Tamun voitokasta ottelua Lauvantaina, kun kaatuu Vps komeasti 4-0!
- Nimetön
kiitos kun autoit kysymykseni kanssa! oli oikein asiantuntevia ja tamperelaisia vastauksia puupää
- digikuva
Minulla on kamera ollut mukana muutamassa ottelussa (Veikkausliiga, Champions-liiga), ja olen napsinut joitakin kuvia. Kukaan ei ole tullut kieltämäänkään.
- Nimetön
Kitos, näin että futisforum2:senkin käyttäjät räpsivät kúvia ottelusita ja laittavat nettiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 47804
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701