Ketään lähdössä/kokemuksia ko. hotellista??
Saga Nova
3
1368
Vastaukset
- Mallorca.
Olin vuosi sitten. Allasalue ihan ok; paitsi että haisi melko pahalle. Huoneiden ovisilmät käännetty toisin päin, siten että käytävältä näkee huoneeseen - vinkki: tunge paperia ovisilmään. Huoneiden ovet aukeavat tönäisemällä. Meidän huoneen tallelokero oli rikki, joten jouduimme kantamaan omaisuuttamme koko ajan mukanamme. Hyvä niin, sillä meidän lomamme aikana (huhujen mukaan) oli useampaan huoneeseen murtauduttu ja tallelokerot rikottu ja ryöstetty. Ainakain yksi norjalaisperhe menetti kaikki rahansa ensimmäisenä päivänä. Tämä kaikki siis tapahtui huhujen mukaan.
Baari ok vaikkakin melko kallis. Baarin henkilökunta mukavaa. - peppi
Millainen meininki tällä hetkellä hotellissa..? olis kiva kuulla joltakin sieltä palanneelta. Ollaan menossa 21.9 ja vähän jäi mietityttämään eräät kokemukset joita oli ollut viime vuonna..
- sitten
palannut Saga Novasta. Meno oli varsin rauhallinen hotellissa, lienee kääntynyt asiakaskunnan ikä 60:n rajamaille heti syyskuun ensimmäisen pvän jälkeen. Hotelli sijainti on hyvä, siitä pisteet. Hotellista ei muutoinkaan mitään valittamista. Rohkeasti matkaan vain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486389Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14751