Luin kyllä, ei muuta siitä.
En kyllä ymmärrä mitään. Lääkäri kieltää riitelyn, jos joku sitä haastaa.
t. Jyrki-fani
Nytpäs en sanokaan
8
515
Vastaukset
- soturi264
Ne meistä, ketkä on tarpeeksi hulluja tappelemaan, on voitolla tässä maailmassa.
- oikeutta ..
tuomareilta. Mutta myönnetään, siinäkin on oltava agressiivinen, assertiivisuus ei oikein riitä. Peli on rumaa ja pienen ihmisen mahdollisuudet on entisestään pienentyneet.
- Buster Hulot
olipa kilttiä tällä kertaa.
- hahmoa
Olen varmaan kulttuurillisessä kriisissä.
- Buster Hulot
hahmoa kirjoitti:
Olen varmaan kulttuurillisessä kriisissä.
hahmo hänellä hukassa? Elämme vaikeita aikoja.
- tuo juuri
Buster Hulot kirjoitti:
hahmo hänellä hukassa? Elämme vaikeita aikoja.
En minä tiedä siitä mitään. Enkä siis ymmärrä mistään mitään.
Miten vaikeita aikoja? - + Monsieur
tuo juuri kirjoitti:
En minä tiedä siitä mitään. Enkä siis ymmärrä mistään mitään.
Miten vaikeita aikoja?Sade meinaa viedä marjat, ja mädättää sienet.
- arvata
+ Monsieur kirjoitti:
Sade meinaa viedä marjat, ja mädättää sienet.
Ei täällä sada. Ei yhtään. Jos elämän vaikeus on siinä, niin eipä ole paljonkaan vaikeeta.
Lipponen se mädätti suuren ihmisryhmän elämän rupeamalla suurkapitalistien puolustajaksi, vai rengiksikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127