Sanurin kävijöitä?

N30vee

Onko Sanur vanhusten paikka?rauhaa ja rantaa toivon matkalta,ilmeisesti Sanur olisi oikea valinta vai kuulenko soraääniä? ;)

6

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taverna

      Olimme talvella liikenteessä kahden pariskunnan voimin, ikä siinä 30 vee paikkeilla. Sanur oli juuri meidän paikka.

      Ihan oli sellaista "normaalia" turistia, keski-ikäistä, perheitä, vanhuksia jne. Tarpeeksi löytyi ruokapaikkoja illaksi ja meille on tärkeintä juuri nauttia se illallinen kaikessa rauhassa nautiskellen ja ottaa ruuan päätteeksi drinksu tai pari. Diskoja tmv. ei Sanurissa ole, mutta muutamia paikkoja jossa oli juuri kiva ne jälkkäridrnksut siinä illalla rannalla ottaa.

      Läheltä löytyi myösiso supermarket ja tietysti näitä 7/11-myymälöitä.

      Itse kävimme Kutassa, mutta meille se riitti hyvin ostospaikaksi ja palasimme mielellään takaisin Sanuriin. Itse olemme viihtyneet erittäin hyvin mm. Malesiassa langkawilla ja nyt myös tuolla Sanurissa.

      • N30vee

        juuri tällainen mielikuva mulla olikin Sanurista ja nyt se vahvistui. Sinne suuntaamme siis miehen kanssa.


      • -66
        N30vee kirjoitti:

        juuri tällainen mielikuva mulla olikin Sanurista ja nyt se vahvistui. Sinne suuntaamme siis miehen kanssa.

        Ei herra jumala, ei Sanuriin. Ihan kamala ranta. Yksi yö siellä riitti meille.


      • Sumba
        -66 kirjoitti:

        Ei herra jumala, ei Sanuriin. Ihan kamala ranta. Yksi yö siellä riitti meille.

        Mikä tekee Sanurista niin kamalan? ja/tai rannasta?


    • Onko tosiaa näin

      Olemme menossa maalis huhtikuun vaiheessa sanuriin, ja olisin tiedustellut onko ranta tosiaan uimakelvoton. Että onko koralliriutan palaset pilanneet rannan tältä osin, että on oltava uimakengät jalassa kun menee uimaan. Pitäisikö vaihtaa kohdettamme balilla, jos tykkää kerran kaksi päivän mittaan käydä pulahtamassa meressä. Ja mahdollisesti snorklata, ja katsella mitä pinnan alla luurailee. Liekkö sanurin alueella hyviä ruokapaikkoja tarjolla, ja jos on mitä suosittelette. Johan tuo alkaa lomakuume olemaan melkoinen, kun on ollut niin pimeätä pidemmän aikaa. Se mikä mietityttää myös onko sadekausi jo mennyt maalis huhtikuun vaiheesee mennessä ohi.

      • Doit

        Sanurista en tiedä, mutta jos olette kovia snorklaamaan, niin Amed on siihen aivan loistava paikka!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe