Muistaako kukaan enään GoGo :ja?

GoGo`s

Niin muistaako kukaan enään niitä pikkusia muovi ukkelin naamoja, joita myytiin R- kioskeilla? Itse löysin vanhat GoGot joita onkin päälle 160. Etsin netistä jos olisi löytynyt jotain aihetta käsitteleviä sivuja muttei löytyny... Tietääkö kukaan sellaisia olevan enään? Olisin ollut vaan kiinnostunut montako erillaista GoGoa oli ja mitkä niiden nimet kun on päässyt unohtumaan :D

19

16369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsippä lissää
    • Mun poika keräilee sellasia "dracco heads" hahmoja (meniköhän nimi oikein), jotka ovat aika samantapaisia.. jotku kaveripiirissä kutsuvatkin niitä "kokoiksi"..

      • gogoja

        aidot gogot tuli ja meni. niitä ei saa enää suomesta paitsi keräilijöillä on kuten mulla. iso pussillinen.


      • noita ..
        gogoja kirjoitti:

        aidot gogot tuli ja meni. niitä ei saa enää suomesta paitsi keräilijöillä on kuten mulla. iso pussillinen.

        aitoja gogoseja eilen vaasasta eräältä kioskilta!!


      • vesqu

        haluaisitko ostaa niitä?


      • Anonyymi
        noita .. kirjoitti:

        aitoja gogoseja eilen vaasasta eräältä kioskilta!!

        kiinnostaisko ostaa pieni erä harvinaisia gogoja


    • hetken sai kattella
    • hulluluu

      mul on niitä vanhoja gogoja purkillinen ja uusii crazy bonesseja 6

      • vesqu

        myisitkö niitä vanhoja gogoja


      • turhat nurkista pois
        vesqu kirjoitti:

        myisitkö niitä vanhoja gogoja

        myynnissä noita gogoja. Ota yhteyttä [email protected] jos olet kiinnostunut niitä ostamaan.


      • fghkfghkdgf
        vesqu kirjoitti:

        myisitkö niitä vanhoja gogoja

        vanhat gogot vesqu23.8.2009 18:46 myisitkö niitä vanhoja gogoja

        Mulla ainakin on niitä vanhoja Gogoja iso pussillinen kotona. En vaa keksi niille käyttö tarkotusta nii vois vaikka myydäkki.


      • pauikaijahomo
        fghkfghkdgf kirjoitti:

        vanhat gogot vesqu23.8.2009 18:46 myisitkö niitä vanhoja gogoja

        Mulla ainakin on niitä vanhoja Gogoja iso pussillinen kotona. En vaa keksi niille käyttö tarkotusta nii vois vaikka myydäkki.

        Kuka! Ostaa Multa GoGoja?? kuka vaan maksaa mul ainakin 3 semmosta maksaa 2$


    • hatsune miku

      muistan gogot

    • ifghjfghkfksf

      mä en voi unohtaa niitä :) mulla reilun 1000 kpl kokoelma :))

    • Vanhat_gogot

      Meillä on 10 tuollaista vanhempaa "gogoa". Olisiko kellään mitään hajua minkä arvoisia ne olisivat?

    • OgUllamaija

      meilläkin jokunen näitä GoGoja, vanhoja siis. Onkohan niillä arvoa?? jos on niin yhteyttä [email protected]

    • skdoxkslf

      itse olen pienempänä keräillyt gogoja ja nyt ajattelin ne myydä... löysin 64kpl... taitavat olla uudempia malleja tai jtn kun 2006 ainakin ollut näitä prismassa myynnissä... paljonkohan näillä olisi arvoa...

    • Anonyymi

      Itsellä löytyy edelleen 30 kappaletta näitä ja varmaan osa on hukkunut, kun pienempänä leikkinyt niillä :D

      Onkohan ne arvokkaita? :D

      T. Memories

    • Anonyymi

      mistä löytää suomenkieliset nimet kaikille gogoille? yritin etsiä, niin ei mistään löydy.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe