Muistaako kukaan enään GoGo :ja?

Niin muistaako kukaan enään niitä pikkusia muovi ukkelin naamoja, joita myytiin R- kioskeilla? Itse löysin vanhat GoGot joita onkin päälle 160. Etsin netistä jos olisi löytynyt jotain aihetta käsitteleviä sivuja muttei löytyny... Tietääkö kukaan sellaisia olevan enään? Olisin ollut vaan kiinnostunut montako erillaista GoGoa oli ja mitkä niiden nimet kun on päässyt unohtumaan :D
Ilmianna
Jaa

15 Vastausta

http://www.gogos.com.br/novo/dbz/
siellä jossain oli myös nimiä
Ilmianna
Jaa
Mun poika keräilee sellasia "dracco heads" hahmoja (meniköhän nimi oikein), jotka ovat aika samantapaisia.. jotku kaveripiirissä kutsuvatkin niitä "kokoiksi"..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
aidot gogot tuli ja meni. niitä ei saa enää suomesta paitsi keräilijöillä on kuten mulla. iso pussillinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
gogoja kirjoitti:
aidot gogot tuli ja meni. niitä ei saa enää suomesta paitsi keräilijöillä on kuten mulla. iso pussillinen.
aitoja gogoseja eilen vaasasta eräältä kioskilta!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
haluaisitko ostaa niitä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
etsin itsekin ja täältä löytyi (tää tokan generation sarja oli se suurinta suosiota suomessa saanu mut löytyy tält sivulta muutkin sarjat) http://www.crazybones.com/whoswho/buddies.htm
Ilmianna
Jaa
mul on niitä vanhoja gogoja purkillinen ja uusii crazy bonesseja 6
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
myisitkö niitä vanhoja gogoja
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vesqu kirjoitti:
myynnissä noita gogoja. Ota yhteyttä pajunen.sanna@luukku.com jos olet kiinnostunut niitä ostamaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vesqu kirjoitti:
vanhat gogot vesqu23.8.2009 18:46 myisitkö niitä vanhoja gogoja

Mulla ainakin on niitä vanhoja Gogoja iso pussillinen kotona. En vaa keksi niille käyttö tarkotusta nii vois vaikka myydäkki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
fghkfghkdgf kirjoitti:
vanhat gogot vesqu23.8.2009 18:46 myisitkö niitä vanhoja gogoja

Mulla ainakin on niitä vanhoja Gogoja iso pussillinen kotona. En vaa keksi niille käyttö tarkotusta nii vois vaikka myydäkki.
Kuka! Ostaa Multa GoGoja?? kuka vaan maksaa mul ainakin 3 semmosta maksaa 2$
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
muistan gogot
Ilmianna
Jaa
mä en voi unohtaa niitä :) mulla reilun 1000 kpl kokoelma :))
Ilmianna
Jaa
Meillä on 10 tuollaista vanhempaa "gogoa". Olisiko kellään mitään hajua minkä arvoisia ne olisivat?
Ilmianna
Jaa
meilläkin jokunen näitä GoGoja, vanhoja siis. Onkohan niillä arvoa?? jos on niin yhteyttä joonas.hyytiainen@hotmail.com
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Muistaako kukaan enään GoGo :ja?

Niin muistaako kukaan enään niitä pikkusia muovi ukkelin naamoja, joita myytiin R- kioskeilla? Itse löysin vanhat GoGot joita onkin päälle 160. Etsin netistä jos olisi löytynyt jotain aihetta käsitteleviä sivuja muttei löytyny... Tietääkö kukaan sellaisia olevan enään? Olisin ollut vaan kiinnostunut montako erillaista GoGoa oli ja mitkä niiden nimet kun on päässyt unohtumaan :D

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta