Ulkolaisia. Ystäväni on myymässä nyt hintahuipun aikana kämppäänsä pois mutta ei kukaan huoli sitä kun taloyhtiön pihalle peuhaa "ei niin suomalaisen" näköisiä pikkumukuloita ja rapussa lukee viereisessä ovessa vaikeasti lausuttava nimi.
ja toisella puolella sukunimi, joka taisi olla takavuosien iskelmätähti..
Huomatkaa tämä ei ole rasistinen kirjoitus vaan tosia asia että tuollainen kämppä ei mene kaupaksi.
Asunto on hyvällä alueella mutta itse välitystilanteeseen jääneenä kaverini kertoi että porukat ihan avoimesti puhuvat siellä että.. olis kiva mutta...
Todellinen rommaus tulee jos
4
822
Vastaukset
- mitä tuossa ihmeellistä
Ihan normaali ilmiö. Tosin ei niin yleistä että hyvällä alueella olisi ko. asukkeja
- Vaan
Itse ottaisin 1000-kertaa mieluummin ulkolaisen naapurin, kuin nykyisen perheen joka koostuu entisestä juoposta mielenterveysongelmaisesta. Asunnot ovat omistusasuntoja.
- dööö dööö
Pihalla peuhaavat lapset eivät taida näyttää söpöiltä ja pulleilta amerikkalaislapsilta eikä takavuosien iskelmätähti taida olla Junkkarinen.
- santtu
logiikalla tuossa asunnossa olisi pienllä riskinotolla sijoittamisen mahdollisuus. Ostaisi asunnon halvalla ja sen hinta nousisi jos/kun kyseiset naapurit muuttavat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770