Miten se raasu selviää, kuuluuko se edes liittoon, ne päivärahat katsos??
Entä eläke jos se ei saa enää töitä, vai haluuko se edes etsiä töitä??
:) heh heh
Bill jää työttömäksi..
5
343
Vastaukset
Se on koko työikänsä samassa firmassa olleen viisikymppisen aika paha saada uutta duunia tänä pänä . . .
Bili joutuisi tyytymään konsultaatioihin ja puhepalkkioihin vissiin alle jopa 50 miljoonaa dollaria vuodessa. Mites hänen asuntoautonsa huollon käy, onko enää varaa, vai pitääkö myydä? :(- Maccileipä
Millään yrityksellä ei olis tarjota tarpeeksi isoa palkkaa :D Tosin Apple voisi palkata Bilin markkinointiosastolle, ensitöikseen Bili joutuis luovuttamaan Zunensa anti-Zune lasikulhoon :D
- geitsin bili
Maccileipä kirjoitti:
Millään yrityksellä ei olis tarjota tarpeeksi isoa palkkaa :D Tosin Apple voisi palkata Bilin markkinointiosastolle, ensitöikseen Bili joutuis luovuttamaan Zunensa anti-Zune lasikulhoon :D
eiku mä alan trokaamaan vettä afrikkaan köyhille. rahaa on ja maailma pelastuu...
- melkein
maailman paras valehtelija g. Bushin jälkeen ja Putinin.
- geitsin bili
mulla onki rahaa niinku kavereillani g.w.bushilla ja v.v.putinilla eli ei haittaa yhtää vaikka vähä valehtelee köyhille. uskotte kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502