Olin mun jätkäkaverin kanssa kävelemäs jossain ku mulla sit alko menkat.Mul oli valkoset housut jalas ja se näky selvästi.Mähän en sitä huomannu mut jätkäkaveri näki ja kerto mulle. Sen jälkeen se sano et sil on jotain menoo ja lähti menee ja jätti mut yksin.... paska äijä..mitäs teen?
Menkat alko...
4
447
Vastaukset
- katja
jtät tietenkin sellasen kp, vaikka menkat alkaa n 12 vuotiaana, miks sillon pitää ns "seurustella" siis odota nyt muutema vuosi...
- DarkSoul
uskon että tuo henkilö tarkoitti lähinnä sitä että hmm..miten sen selittäisi.. uskon että hän lähinnä tarkoitti sitä että hänellä alkoi menkat eikä sitä itse huomannut, ei hän välttämättä tarkoittanut että hänellä olisi menkat ensimmäisen kerran.. no,toivottavasti ymmärsit, katja
- Míth
Aika hassua, että et ite yhtään tuntenu, että menkat alkaa? Itellä ainaki tulee hirveet kivut ennen varsinaista vuotoa, eikä pitkälle pötkitä ilman särkylääkkeitä, mut totta kai noi kivut on yksilöllisiä. Ihmettelen silti vaan.. Ja on kyl ihan luonnollista, että poika läksi, jos sitä alko hävettää/nolostuttaa, et ehkä sinä tai ns. vahinko vaan ihan yleensä tollaset menkkajutut. Vaikka ilkeetä oli jättää sut yksin.
- -JJ-
ihan yhtä noloa sille jätkällekki, koita ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232