Joka paikasta saa lukea,että digiteeveet ovat kalliimpia,kuin tavalliset teeveet.Onko 900e kallis tv jos se on integroitu digitv kaapeli ja antennitalouksiin?
kuinka kallis on kallis
7
826
Vastaukset
- jkr8
taitaa olla tällä hetkellä niin että 700e irtii jo tuollainen digi-tv....ja sen toimii vaan antennissa:)
- et hinnat menee edellä
laskusuunnassa niin huimaa vauhtia,että digiasioista löytyy koko ajan vanhentuvaa tietoa,hinnoista jne.
- ajsk
esim philips ei tee enää tv:tä ilman digi sovitin ominaisuutta...mutta ne käy vaan antenniin.
- sittenkin
ajsk kirjoitti:
esim philips ei tee enää tv:tä ilman digi sovitin ominaisuutta...mutta ne käy vaan antenniin.
olla tv:tä mis kaapeli ja antenni valmius vakiona...eipä ollu joku 3kk sitten:) menee vauhilla eteenpäin...http://www.ystt.fi/product_details.php?p=49986
toi ns perus tv ei se ihan 700e ollut mut lähellä:) - Tekee ja montaa eri mallia
ajsk kirjoitti:
42PFP5332
32PFL5322
47PFL9532
ja yleensäkkin kaikki, joiden perästä puuttuu D.
- kuvaputki
maksaa n.400e ja siihen päälle boksi.
Ei tunnu 900e olevan kovin kallis,kuitenkin niissä on muita ominaisuuksia.- noi
kuvaputki töllöt vaan häviää kohta pois:) mielestäni ei ole järkee sellasta ostaa. ja mikä kuvaputki tv maksaa 400e?! johan sillä saa lcd...ite ostan seuraavax plasman:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526