Onko kellään kokemuksia Takeoffin toiminnasta et onko sujuvaa ja onko kaikki hoitunut hyvin? Itse olen kavereideni kanssa varaamassa äkkilähtöä kyseiseltä firmalta ja ois kiva tietää onko luotettava yms. Kohteena ois luultavasti Rodos loppukesästä ja hotellina Acandia. Onko ketään ketä ois tossa hotellissa majoittunut? minkälainen yleisvaikutelma? Ja saa antaa muitakin vinkkejä tyttöporukalle joka ois lähössä rentoutumaan ja pitämään hauskaa!:)
Takeoffin Acandia
13
2657
Vastaukset
- hiemankaan
alempaa niin löydät ketjun ko asiasta.
- mimmu
reissulla oltiin heinäkuussa ja kaikki systeemit toimi kuten muillakin matkanjärjestäjillä. Ohjelmaa oli järkätty josjonkinmoista et ei ainakaan aika tuu pitkäks jos ei ite mitään tekemistä keksi. Acandiassa ei majoituttu mut eiköhän se ihan asuttava hotla kuitenki oo.
Hauskaa reissua teille..tuutte varmasti viihtymään!- olen
..hyvän ystäväni kanssa lähdössä takeoffin matkalle ja yövymme acandiassa, mikä sattuma! Olen kuullut, että hotelli on ihan okei, jos matkan aikana viettää vain vähän huoneessa.. hohoohoh. baila baila
- ihmeestä
olen kirjoitti:
..hyvän ystäväni kanssa lähdössä takeoffin matkalle ja yövymme acandiassa, mikä sattuma! Olen kuullut, että hotelli on ihan okei, jos matkan aikana viettää vain vähän huoneessa.. hohoohoh. baila baila
sä olet kuullut, että se on ihan ok? Itellä ei ole kyllä mitään positiivista sanottavaa kyseistä hotellista. Laita sormet ristiin, että saat huoneen, jossa parveke on merelle päin, niin käy edes pieni tuulenvire, muuten näillä lämpötiloilla ei ole pienintäkään toivoa nukkua.
- ei meillä
ihmeestä kirjoitti:
sä olet kuullut, että se on ihan ok? Itellä ei ole kyllä mitään positiivista sanottavaa kyseistä hotellista. Laita sormet ristiin, että saat huoneen, jossa parveke on merelle päin, niin käy edes pieni tuulenvire, muuten näillä lämpötiloilla ei ole pienintäkään toivoa nukkua.
ole viiteen vuoteen ollut hotellia, jossa olisi ilmastointi ja koskaan ei ole ollut kuuma nukkua.
Ihme tämä Acandian mollaaminen, mut ainahan pitää jostain valittaa. Kaikki ei ole yhtä tarkkoja parista villakoirasta tai vessanpöntön istuimesta!! - sanoin
ei meillä kirjoitti:
ole viiteen vuoteen ollut hotellia, jossa olisi ilmastointi ja koskaan ei ole ollut kuuma nukkua.
Ihme tämä Acandian mollaaminen, mut ainahan pitää jostain valittaa. Kaikki ei ole yhtä tarkkoja parista villakoirasta tai vessanpöntön istuimesta!!..että hotelli on okei, JOS ei vietä paljon aikaa huoneessa. Mene lukioon opettelemaan krriittistä lukutaitoa!! ACANDIA RULES
- Lailla
sanoin kirjoitti:
..että hotelli on okei, JOS ei vietä paljon aikaa huoneessa. Mene lukioon opettelemaan krriittistä lukutaitoa!! ACANDIA RULES
lopettakaa tuo Acandian haukkuminen! halpa hotelli kuitenkin on eikä kaikilla ole kalliimpaan varaa. Olkaa iloisia, että edes pääsette rodoksen kaltaiseen paratiisiin!
- acandia
sanoin kirjoitti:
..että hotelli on okei, JOS ei vietä paljon aikaa huoneessa. Mene lukioon opettelemaan krriittistä lukutaitoa!! ACANDIA RULES
rules. Ihan oikeasti, jos sun mielestä acandia rulettaa, niin ei voi muuta kuin sääliä. Et ole tainnut paljon matkustella...
- hahahha
acandia kirjoitti:
rules. Ihan oikeasti, jos sun mielestä acandia rulettaa, niin ei voi muuta kuin sääliä. Et ole tainnut paljon matkustella...
hahahhaa, sivistymättömät ihmiset eivät ymmärrä ironiaa!!
- jojoj
ihmeestä kirjoitti:
sä olet kuullut, että se on ihan ok? Itellä ei ole kyllä mitään positiivista sanottavaa kyseistä hotellista. Laita sormet ristiin, että saat huoneen, jossa parveke on merelle päin, niin käy edes pieni tuulenvire, muuten näillä lämpötiloilla ei ole pienintäkään toivoa nukkua.
Vähä rupes pelottaan et oliko oikee valinta ku niin paljon haukkuja saanut kyseinen hotelli..Edellisillä matkoilla hotellit on ollu keskinkertasia, suht siistejä ja ilmastointi on pelannu, torakoitakaan ei oo näkyny. Mut kuten jo aiemmin todettu niin eihän siä huoneessa tehä muuta ku nukuta jos sitäkään hirveesti niin eiköhän me pärjätä. :D Ja 24.8. on lähtö, kiva ois jos sattuis muitakin bilettäjiä acandiaan noihin aikoihin..
- kostas
jojoj kirjoitti:
Vähä rupes pelottaan et oliko oikee valinta ku niin paljon haukkuja saanut kyseinen hotelli..Edellisillä matkoilla hotellit on ollu keskinkertasia, suht siistejä ja ilmastointi on pelannu, torakoitakaan ei oo näkyny. Mut kuten jo aiemmin todettu niin eihän siä huoneessa tehä muuta ku nukuta jos sitäkään hirveesti niin eiköhän me pärjätä. :D Ja 24.8. on lähtö, kiva ois jos sattuis muitakin bilettäjiä acandiaan noihin aikoihin..
Tässä Acandian kohdallahan on kyse vain yhdestä asiasta niinkuin yleensä. RAHASTA!!! Olen itse ollut rodoksella 9 kertaa ja mielestäni Acandia vastasi täysin matkan hintaa(339e)!!! Toki jos haluaa maksaa viikosta n.7ooe ja mennä esim Cactukseen tai Esperiaan, niin tottakai ne on parempia hotelleja, se on selvä. Itse olin jopa yllättynyt Acandiasta täältä ja muualta lukemieni kommenttien perusteella. Suihku toimi, tuli lämmintä ja kylmää vettä hyvällä paineella ja aamupalalla oli juustoa ja makkaraa. tosin ei kummoisia. Mitä nukkumiseen tulee niin kukaan ei kiellä ottamasta pientä tuuletinta mukaan..hurisee hiljaa ja viilentää hyvin!! Älkää aina valittako..torstit
- sinä tosiaankin
kostas kirjoitti:
Tässä Acandian kohdallahan on kyse vain yhdestä asiasta niinkuin yleensä. RAHASTA!!! Olen itse ollut rodoksella 9 kertaa ja mielestäni Acandia vastasi täysin matkan hintaa(339e)!!! Toki jos haluaa maksaa viikosta n.7ooe ja mennä esim Cactukseen tai Esperiaan, niin tottakai ne on parempia hotelleja, se on selvä. Itse olin jopa yllättynyt Acandiasta täältä ja muualta lukemieni kommenttien perusteella. Suihku toimi, tuli lämmintä ja kylmää vettä hyvällä paineella ja aamupalalla oli juustoa ja makkaraa. tosin ei kummoisia. Mitä nukkumiseen tulee niin kukaan ei kiellä ottamasta pientä tuuletinta mukaan..hurisee hiljaa ja viilentää hyvin!! Älkää aina valittako..torstit
Cactusta ja Esperiaa hyvinä hotelleina? Taidat liikkua aika vähissä varoissa. Jos Acandian taso on huomattavasti noitten alapuolella niin tuskin mistään tasosta kannattaa puhua. Juttuhan on niin että ei lomaansa kannata pilata missään "läävässä".
- kostas
sinä tosiaankin kirjoitti:
Cactusta ja Esperiaa hyvinä hotelleina? Taidat liikkua aika vähissä varoissa. Jos Acandian taso on huomattavasti noitten alapuolella niin tuskin mistään tasosta kannattaa puhua. Juttuhan on niin että ei lomaansa kannata pilata missään "läävässä".
Tuskin olet edes ikinä ulkomailla käynytkään, mutta totean nyt ed-mainittujen hotellien olevan keskivertoa ylempää rodos-tasoa. Jassas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453