Voisikos joku antaa neuvoa että voiko raskaana ollessa käyttää ollenkaan mielialalääkkeitä?
Olen jo 36 ja pikkuhiljaa kello käy... Olen syönyt 6v seroxat- lääkettä ja voin tod hyvin henkisesti ja elämässä muutenkin on kivaa, hyvä suhde jne. Mutta juuri niiden lääkkeiden ansiosta olen päässyt ylös! Hiukan jo on ilmassa vauva-ajatus, mutta ilman lääkkeitäkö 9kk imetysaika?! Huh huh, ei taida tulla mitään....? Ainakin lääkkeen ohjeessa on kielto syönnistä raskauden aikana.
raskaus ja mielialalääkkeet?
3
476
Vastaukset
- maria.v
ei auta muu kuin mennä lääkärin juttusille. Tällä palstalla ei kukaan oikein voi sanoa juuta eikä jaata kyseiseen asiaan.
Sen verran kuitenkin voin sanoa, että joskus lääkäri päätyy siihen ratkaisuun, että raskauden aikanakin syödään jotain lääkettä, jota ei suositella raskauden aikana käytettäväksi. Näin siksi, että lääkkeen syöminen saattaa olla "pienempi paha" kuin esim. jostain psyykkisestä vaivasta kärsiminen.- tsirpp
,,, kyllä, lääkärihän sen viime kädessä päättää. En ollutkaan tässä nyt ominpäin tekemässä ratkaisua :)
Tämä vauva-asia vaan oli tapeetilla mökkiloman aikana ja alkoi mietityttämään mahdollisuudet... tai mahdottomuudet.
- minä se vaan oon.
Mulle lääkäri sanoi, että on sellaisiakin mielialalääkkeitä joita voi syödä raskauden aikana.
Sun kannattaa jo hyvissä ajoin jutella lääkärisi kanssa, että sulle löydetään lääke ajoissa joka sopii sulle myös raskauden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1692607Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19737Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait212722Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678