Minä

Nimetön

tiedän, että tämä ei tänne "aikuisten" keskustelupalstalle kuulu, mutta minä rakastuin sitoutumispelkoiseen... Mitähän tekisin onnettomalle sydänraukalleni, kun vain sykkii tuurille.

Hankinko laastarin? Vai hyppäänkö järveen? No, kumpaankaan minusta ei ole - laastarista tulee paha mieli ja järveen hyppäämisen jälkeen jää kolme orpoa.

Sorry, että vuodatan täällä, mutta jollekin oli se kerrottava. Me naiset ollaan joskus idiootteja! Tai ainakin minä!

8

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Palsta"

Kyllä tänne sinunkin asiasi mahtuvat.

Aikuisten oikeesti, kyllä me miehetkin osataan vaikka mitä tässä maailmassa.

Etene todella hitaasti, ehkä juuri sinä olet se joka laukaisee tilanteen. Muista, me täällä 40 puolella pidetään peukut pystyssä :)

• nimetön_punasilma

kiitos kovasti! Sitä ei aina tiedä missä avautua! Ja kun ei aina ole sellaista kelle avautua, niin sitä on hukassa.

• jpntar

Kun ei mahda mitään :/Hyvä, että "löysit" kuitenkin kanavan purkaa mieltäsi. Sitoutumispelkoisen ihmisen kanssa sinun on edettävä kuitenkin hissukseen..odottaa niin kauan, että tiedät varmuuden.
      Lapsista sinun on pidettävä huolta joten ei kannata ajatellakaan järveä..:)))

• nimetön_punasilma

ajatella järveä! Itsellä ihanat tytöt!

Mielettömiä ihmisiä täällä liikkuu! Mukava, kun saa palautetta. En välitä, oli sitten negatiivista tai positiivista.

• kannata
        nimetön_punasilma kirjoitti:

ajatella järveä! Itsellä ihanat tytöt!

Mielettömiä ihmisiä täällä liikkuu! Mukava, kun saa palautetta. En välitä, oli sitten negatiivista tai positiivista.

järveä tai köyttä ajatella.Anna vaan tilanteen jatkua ja malttia peliin.Luulen mä,että jos toisellakin sydän sykkii samaan tahtiin ,niin koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu.Ja kaikella on tarkoituksensa ihan oikeesti.Elämää ei kannata yrittää itse vääntään oman mallin mukaan.Joku kai jossain päättää,mikä on parempi vaihtoehto tässä vaihessa meidän puolesta,jos itse ruvetaan pähkäilemään.Joten olkaa vaan ihan kunnolla rakastuneita,ilman yhteistä jääkaappiakin.Välimatka sen kaipuun antaa....=;-)

• punasilma_nimeton
        kannata kirjoitti:

järveä tai köyttä ajatella.Anna vaan tilanteen jatkua ja malttia peliin.Luulen mä,että jos toisellakin sydän sykkii samaan tahtiin ,niin koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu.Ja kaikella on tarkoituksensa ihan oikeesti.Elämää ei kannata yrittää itse vääntään oman mallin mukaan.Joku kai jossain päättää,mikä on parempi vaihtoehto tässä vaihessa meidän puolesta,jos itse ruvetaan pähkäilemään.Joten olkaa vaan ihan kunnolla rakastuneita,ilman yhteistä jääkaappiakin.Välimatka sen kaipuun antaa....=;-)

Mukaville ihmisille.

• sympatiaa

Hei aloittaja. Luulen että minulle on käynyt samoin. Ei mitään puhetta (kun minun aloitteestani) tulevaisuudesta, toinen näyttää tyytyväiseltä ikuiseen seurusteluun jota kestänyt nyt yli 2 v.
      Kun ikää rupeaa itsellä olemaan niin olisi kiva löytää elämänkumppani jonka kanssa viettää loppuelämä ilman paineita seurustelun loppumisesta. Vaan vaikea olisi vaihtaa kun on tunteet pelissä mukana.

• Ositus

Aurinkoista huomenta.

Nyt voisi olla hyvä hetki hypätä järveen kun on näin kaunis ilema.
      Itse pohdin tekemisen sietämätöntä helpoutta...hmm...Mitähän alkaisin? Harkinta-aika on päällänsä ja osituskirja allekirjoituksia vaille valmis.

Älä suotta murehdi. Me miehetkin ollaan joskus idiootteja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe