Disneyland Paris talvella?

marij

Onko kokemuksia talvella ko. paikasta? Lieneekö edes auki helmikuussa?

3

4343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin toukokuussa

      iihan oikeasti, jo matka ja lippu maksaa rahaa, niin kannattaa mennä kesäkuussa. ei talvella. olin itse toukokuun alussa, ja moni "ohde" oli kiinni. eli lapsien kanssa sitten kesällä, niin varmasti pääsee kokemaan koko disney landin.

    • Isaija

      Kävimme Pariisin Disneylandissa jokunen vuosi sitten, matka-ajankohta oli tammikuun alku. Matkapaketit ovat perheille talvella tosi edullisia verrattuna muihin vuodenaikoihin (lapset matkustivat ilmaiseksi).
      Lämpötila oli nollassa, meillä kävi huono tuuri, koska edellisellä viikolla Parisissa oli ollut n 6-8 astetta lämpimämpää.
      Kelistä/lämpötilasta huolimatta meillä oli ihan kivaa ja kylmähköstä kyydistä selviää järkevällä pukeutumisella.
      Talvisaikaankin suosituimpiin laitteisiin sai jonottaa 45-60 minuuttia joten voin vain kuvitella mitä se on keväällä-kesällä-syksyllä. Talvella tosin "Fastpass" systeemi ei ole toiminnassa.
      Kolme päivää pyörimme alueella ja huonoja fiiliksiä ei jäänyt. Tuntuihan se aluksi jotenkin hassulta lähteä huvipuistoreissulle keskellä talvea.
      Aukioloaikoija, hintoja ym tietoja parhaiten löydät suoraan puiston sivuilta.

    • castmember-03

      Vastaus taitaa tulla aika myöhään mutta kirjoittelenpa kuitenkin jos joku muu oli miettinyt samaa.
      Disneyland on auki vuoden jokaisena päivänä (kesäkautena myöhempään iltaisin tosin) ja olen itse ollut puistossa niin kesällä, talvella kuin keväälläkin. Ja taas olen tammikuussa menossa:) Mielestäni ei mitenkään turha reissu talvellakaan!! Jos vaan pukeutuu hyvin ettei paleleminen tms harmita. Puiston koristelemisessa yms tunnelman luomisessa valoineen ja paraateineen nähdään niin paljon vaivaa, että vierailu siellä on talvellakin hieno elämys. Disneylandin nettisivuilta näkee etukäteen jos jokin laite on kiinni, tämä ei johdu vuodenajasta vaan esim. tilapäisestä korjauksesta siinä tapauksessa.

      Kannattaa tutustua fastpass systeemiin ettei aikaa mene jonottamisessa (kesällä voi todella jonottaa jopa 2 tuntia, mutta talvella onneksi lyhempi jonotusaika). Ja jos on rahansäästölinjalla niin omat eväät mukaan- puiston ravintolat ovat kalliita mutta mikkihiiren muotoiset pizzat tosin oma elämyksensä:) älkää vaan missatko hienoja esityksiä ja paraateja- erityisesti Tarzan show ja Lion King ovat aivan mahtavia!

      Kannattaa myös miettiä tahtooko nähdä uudemman puiston Walt Disney Studion myös joka on siinä vieressä. Siellä laitteita on vähemmän mutta ne on niin huikeita että saa aikuisenkin haukkomaan henkeään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      528
      5852
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      2006
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1971
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      113
      1801
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1588
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1587
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      60
      1207
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      68
      1045
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe