Disneyland Paris talvella?

marij

Onko kokemuksia talvella ko. paikasta? Lieneekö edes auki helmikuussa?

3

5115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin toukokuussa

iihan oikeasti, jo matka ja lippu maksaa rahaa, niin kannattaa mennä kesäkuussa. ei talvella. olin itse toukokuun alussa, ja moni "ohde" oli kiinni. eli lapsien kanssa sitten kesällä, niin varmasti pääsee kokemaan koko disney landin.

• Isaija

Kävimme Pariisin Disneylandissa jokunen vuosi sitten, matka-ajankohta oli tammikuun alku. Matkapaketit ovat perheille talvella tosi edullisia verrattuna muihin vuodenaikoihin (lapset matkustivat ilmaiseksi).
      Lämpötila oli nollassa, meillä kävi huono tuuri, koska edellisellä viikolla Parisissa oli ollut n 6-8 astetta lämpimämpää.
      Kelistä/lämpötilasta huolimatta meillä oli ihan kivaa ja kylmähköstä kyydistä selviää järkevällä pukeutumisella.
      Talvisaikaankin suosituimpiin laitteisiin sai jonottaa 45-60 minuuttia joten voin vain kuvitella mitä se on keväällä-kesällä-syksyllä. Talvella tosin "Fastpass" systeemi ei ole toiminnassa.
      Kolme päivää pyörimme alueella ja huonoja fiiliksiä ei jäänyt. Tuntuihan se aluksi jotenkin hassulta lähteä huvipuistoreissulle keskellä talvea.
      Aukioloaikoija, hintoja ym tietoja parhaiten löydät suoraan puiston sivuilta.

• castmember-03

Vastaus taitaa tulla aika myöhään mutta kirjoittelenpa kuitenkin jos joku muu oli miettinyt samaa.
      Disneyland on auki vuoden jokaisena päivänä (kesäkautena myöhempään iltaisin tosin) ja olen itse ollut puistossa niin kesällä, talvella kuin keväälläkin. Ja taas olen tammikuussa menossa:) Mielestäni ei mitenkään turha reissu talvellakaan!! Jos vaan pukeutuu hyvin ettei paleleminen tms harmita. Puiston koristelemisessa yms tunnelman luomisessa valoineen ja paraateineen nähdään niin paljon vaivaa, että vierailu siellä on talvellakin hieno elämys. Disneylandin nettisivuilta näkee etukäteen jos jokin laite on kiinni, tämä ei johdu vuodenajasta vaan esim. tilapäisestä korjauksesta siinä tapauksessa.

Kannattaa tutustua fastpass systeemiin ettei aikaa mene jonottamisessa (kesällä voi todella jonottaa jopa 2 tuntia, mutta talvella onneksi lyhempi jonotusaika). Ja jos on rahansäästölinjalla niin omat eväät mukaan- puiston ravintolat ovat kalliita mutta mikkihiiren muotoiset pizzat tosin oma elämyksensä:) älkää vaan missatko hienoja esityksiä ja paraateja- erityisesti Tarzan show ja Lion King ovat aivan mahtavia!

Kannattaa myös miettiä tahtooko nähdä uudemman puiston Walt Disney Studion myös joka on siinä vieressä. Siellä laitteita on vähemmän mutta ne on niin huikeita että saa aikuisenkin haukkomaan henkeään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9879
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      187
      5612
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      162
      5210
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      74
      4865
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2429
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2269
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      333
      1963
    8. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1655
    9. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90