Pojille mahtavaa keikkaa Kokkolassa huomenna!! Onnea ja menestystä uudelle levylle!!
Winterborn...!!
12
2220
Vastaukset
- paska,,
bändi.vitun pitkätukat pitäis hirttää.hengellinen musiikki,esim.kokkolan helluntaiseurakunnasta,on todellista musiikkia
- Huvittunut ilme
Kerros lisää hyviä vitsejä.
- benny rock
Älä hellumies uhoa.Kuuntele vain vapaasti gospelia ja laita uhrilippaaseen riittävästi.Anna niiden rokata, jotka ovat vapaita ahdistuksesta.
- covereita
Huvittunut ilme kirjoitti:
Kerros lisää hyviä vitsejä.
Koko pändi on vitsi, vastaavia pändejä on joka kylässä tusina.
- Johnny Winterborn
Vielä kun saisivat vanhan levynsä myytyä, niin voisi ruveta myymään uutta!
- niiden,
paska levyjä kukaan osta.lopettais vieläkö pystyy.vitun homot.
- valehtele
niiden, kirjoitti:
mä oon ostanu ainaski kaks :-D
- anto,
valehtele kirjoitti:
mä oon ostanu ainaski kaks :-D
pellelle,torilla.
- äitis
anto, kirjoitti:
pellelle,torilla.
anto mulle teillä :-D
- meillä,
äitis kirjoitti:
anto mulle teillä :-D
sama äiti? määki sain siltä. ei vittu! kadonnut veljeni onni sinäkö se oot? otan sulta suihin,niinkuin silloin ennen?
- LaraXXX
niiden, kirjoitti:
just tätä Kokkolan/Keski-Pohjanmaan positiivisuutta: jos joku viitsii jotain edes tehdä, niin muut nauttivat kun saavat puhua siitä selän takana. Huomaa, että äijät on ihan samanlaisia kuin muijat ;-)
Asennevammaisia täällä ollaan - kaikki yrittäminen on pahasta, mutta kai se on sitä kateutta ja omaa saamattomuutta ;-)
Ilman niitä, jotka viitsii perustaa pikkufirmoja ja puuhata yhteisiä tapahtumia, tää olis paljon kuivempi paikka... Kiitos heille! - luuserit
LaraXXX kirjoitti:
just tätä Kokkolan/Keski-Pohjanmaan positiivisuutta: jos joku viitsii jotain edes tehdä, niin muut nauttivat kun saavat puhua siitä selän takana. Huomaa, että äijät on ihan samanlaisia kuin muijat ;-)
Asennevammaisia täällä ollaan - kaikki yrittäminen on pahasta, mutta kai se on sitä kateutta ja omaa saamattomuutta ;-)
Ilman niitä, jotka viitsii perustaa pikkufirmoja ja puuhata yhteisiä tapahtumia, tää olis paljon kuivempi paikka... Kiitos heille!täällä mellastaa kirjaston koneilta :-D
ne ei koskaan sais ite mitään aikaan ja sehän niitä vituttaa.... tai saahan ne näitä turhia haukkumisviestejä.... jotain sekin :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025