Oletko kokenut kummituksen tai esineiden liikkumisia itsekseen?
Kuollut tuttava kosketti unessani todentuntuisesti otsaani, päivää ennen hautajaisia.
Maalaistiellä autoa ajaessani mutkan takaa ilmestyi pitkähkön naisen tummanpuhuva ilmestys, joka ehti kadota siinä ajassa kun vilkaisin sivulleni.
Korppien on sanottu tuovan kuolonsanomaa.
Teini-iässä perinteisesti käsintiskatut maitolasit poksahtelivat jonkin aikaa säännöllisesti rikki.
Silloin kun kädestäni tippuivat sakset lattialle, isälleni sattui vakava onnettomuus.
(sakset, ranskalainen uskomus)
Kertokaa.
Back to basics
4
526
Vastaukset
- Senna fani
Mun entinen poikaystävä oli Senna fani ja mä sit taas...Prost, noh anyway, tää mun kaveri oli kolarissa, siis sen veli ajoi siltarumpua päin ja mun kaveri jäi henkiin, koska nukkui siinä pelkääjänpaikalla. Sairaalassa pitkään tajuttomana. Koska raajat tosi huonossa kunnossa ja muuuta. Tietenkään perhe ei kertonut veljen kunnosta mitään, koska olivat huolissaan pojastaan. Tällaiset tilanteet ovat kauheita!!!!
Okei, tässä tapauksessa ei sinänsä ole aiheeseen viitaten mitään ihmeellistä, tai... kuka noin voi sanoa.....???
Sitten kun pääsi vihdoin sairaalasta ja kotiin...
Tosi pian sen jälkeen hän istui kerran yöllä myöhään keittiössä, niin... aivan
kuin joku ois lempeesti koskettanut häntä olkapäästä... siis ihankuin moikannut... ihan kuin se veli...huh!
Kaverini sanoi vaan, että kyllä hän uskoo moneenkin juttuun, sekä hyvään, että pahaan.
Muutaman vuoden päästä hän voitti Kenosta 200 000 euroa ja silleen.
Ei kenenkään kannata luulla, ettei ole enkeleitä, vai mitä
Mutta muistakaa, että hyvät ihmiset voittaa!
Niin, tää oli se mun juttu, miks kirjotin tänne. - tapaus:
Kyseessä 50-luvun omakotitalo. Kellarikerrokseen vievä väliovi. Oven salpa tuon ajan mallia, läpimenevä akseli, joka yhdisti kiinteästi toisiinsa kummankin puolen kääntökahvat (ei siis nuppeja), niiden alapuolella avainpesä, johon sopivalla avaimella oven sai tarvittaessa lukittua. Tapahtuma-aikaan talo toimi enää kesäasuntona, ja olin syksyllä panemassa paikkoja talvikuntoon. Suljin kellarissa vesijohdon pääsulun, ja olin sulkemassa mainittua ovea.
Se tapahtuu siten, että kahva käännetään alas, ovi vedetään kiinni, ja annetaan kahvan nousta jousen voimasta ylös, jonka jälkeen avainta kiertämällä ovi lukittuu. Toimenpiteen olen suorittanut satoja kertoja aikaisemmin, mutta nytpä kahvan alaspainovaiheessa siihen kohdistui voimakas vastakkaissuuntainen vääntö, ikään kuin toisella puolella ovea olisi haluttu estää lukitseminen. Hämmästyin, en pelästynyt. Suoritin oven lukituksen uudelleen, jolloin se onnistui normaalisti. Tiesin varmasti, että talossa ei ole ketään muuta, mutta kuitenkin avasin oven uudelleen ja kurkistin alas vievään rappukäytävään, eihän siellä ketään ollut. Ei ollut tarpeen suorittaa tarkastusta koko kellariosassa, koska rappujen alapäässä on toinen ovi joka suljetaan rappujen puolelta haa´lla, joka oli kiinni. Toistin avaamisen ja sulkemisen vielä 3... 4 kertaa, jolloin mitään epätavallista ei ilmennyt. En sentään ryhtynyt purkamaan lukkoa, koska tiesin jousivoiman niin heikoksi, ettei se alkuunkaan vastannut "kummitusvoimaa". Tätä outoa ilmiötä ei koskaan ollut aikaisemmin tapahtunut, eikä se toistunut myöhemminkään niiden n. 10 v:n aikana, jonka talo oli vielä perheen omistuksessa ennen myyntiä.
Olen jälkeenpäin miettinyt olisiko kyse jostakin yliluonnollisesta viestistä. Ainoaksi selitykseksi jäi se, että olisiko velivainaa tervehtinyt, hän kuoli liikenneonnettomuudessa n. kuukausi aiemmin.
Kun lukee paranormaaleista liikeilmiöistä, ne toistavat usein arkipäivän rutiineja, ovet paukkuvat, valoja sytytellään jne., ja vastaavaan kategoriaanhan tämäkin kuuluu, ollen luonteeltaan varsin vaatimaton moneen muuhun tapaukseen verrattuna, joissa väitetään esim. huonekalujen lentelevän. Tapauksen aikaan olin n. 40-vuotias, nyt ikää on 30 v. enemmän, eikä dementiasta ole tietoakaan. Yksi epäilty paranormaali liikeilmiö 70:ssä vuodessa ei todista erikoisesta herkkäuskoisuudesta ja jos bluffia kirjoittaisin olisi juonessa taatusti enemmän dramatiikkaa.- arvaa miksi? :)
millainen se voima oli? estikö se liikkeen kokonaan vai antoiko osittain periksi niin kuin ihminen?
- siinä
"vastaväännön" luonteessa se ihmeellisyys oli, kun lisäsin omaa voimaa vastavoimakin aluksi lisääntyi, sitten antoi pehmeästi periksi niin, että salpa aukeni ilman äkkinäistä liikettä, ihan niinkuin ihminen oven toisella puolen olisi tehnyt pientä "jekkua". Sen verran asia ihmetytti, että pitkänkin ajan jälkeenpäin silloin tällöin availin tuota ovea "koeluontoisesti" (kun kukaan ei ollut näkemässä), mutta mitään epätavallista ei koskaan enään (onneksi?) ilmennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989