eli ostan dragon scimmyn ja dds (oon viel free)
add pizzakuski11
ps. ostan ne sit ku membu alkaa
OSTAN(sit ku membu alkaa)
11
715
Vastaukset
- ghjghjg
tiedäthän että sun täytyy suorittaa 'apinahulluus' enne ku pääset käsiks scimiin...?
- ameebat ownaa
Kai tiedät vaikkei olisi memberi ATM niin voi olla silti MM done
- -__-'
ameebat ownaa kirjoitti:
Kai tiedät vaikkei olisi memberi ATM niin voi olla silti MM done
jos jätkä ei oo never ever ollu memppu.
- pizzakuski12
-__-' kirjoitti:
jos jätkä ei oo never ever ollu memppu.
oon tehny mm ja tällästä muuta. voin käyttää scimmyy ja dds ku viime membunakin käytin-.-
- pizzakuski12
pizzakuski12 kirjoitti:
oon tehny mm ja tällästä muuta. voin käyttää scimmyy ja dds ku viime membunakin käytin-.-
jos toi olis mun eka membu nii mikshän mulla on jo nyt whip pankis?
- lue tää pizza
pizzakuski12 kirjoitti:
jos toi olis mun eka membu nii mikshän mulla on jo nyt whip pankis?
sua ei näy ees hitscoreis niin sul ei oo mitään whip kun olin mun purel kattelemas klaani ja sä oli alle 70lwl oot joku 46lwl noob tiiäkkö kuntoho skimiin tarvii joku 4 guestii ja dds / d long yks ja sun aivoilla niitä ei tehä!!!
- pizzakuski12
lue tää pizza kirjoitti:
sua ei näy ees hitscoreis niin sul ei oo mitään whip kun olin mun purel kattelemas klaani ja sä oli alle 70lwl oot joku 46lwl noob tiiäkkö kuntoho skimiin tarvii joku 4 guestii ja dds / d long yks ja sun aivoilla niitä ei tehä!!!
no miks mä käytin dds,d long, d scimmyy ja whippii jos en olis tehny mitään guesteja??? hei äly hoi
- haahaaahaaa
pizzakuski12 kirjoitti:
no miks mä käytin dds,d long, d scimmyy ja whippii jos en olis tehny mitään guesteja??? hei äly hoi
guest = kävijä
- Wolf94
pizzakuski12 kirjoitti:
vittu repesin tohon...
jos sulla ei ole tehty questeja et voi käyttää d weapons ja whippii xDD
lasketaan viel!
attc: 70 whippiin ja dragon scimiin...
def: 1? 40?
str: joku 70
hp: ainakin 60
range: jos oot p2p pure niin 70
mage: p2p pure niin 75
pray: jo oot p2p pure niin 52
Sun cb joku 70?- 80
mutta sua ei näy scorella :( voi voi - Pizzakuski11
Wolf94 kirjoitti:
vittu repesin tohon...
jos sulla ei ole tehty questeja et voi käyttää d weapons ja whippii xDD
lasketaan viel!
attc: 70 whippiin ja dragon scimiin...
def: 1? 40?
str: joku 70
hp: ainakin 60
range: jos oot p2p pure niin 70
mage: p2p pure niin 75
pray: jo oot p2p pure niin 52
Sun cb joku 70?- 80
mutta sua ei näy scorella :( voi voiminä olin ostamassa en tekemässä jymy juttuu.
mulla on tehty: monkey madnessiin tarvittavat guestit ja lost cityyn tarvittavat guestit ja ne ite varsinaiset guestit!
viime membuna tein ne jos ete sitä tienneet.
ja ostan edelleen dragon scimmyn ja dds! - Taslehofft - Not log in
Pizzakuski11 kirjoitti:
minä olin ostamassa en tekemässä jymy juttuu.
mulla on tehty: monkey madnessiin tarvittavat guestit ja lost cityyn tarvittavat guestit ja ne ite varsinaiset guestit!
viime membuna tein ne jos ete sitä tienneet.
ja ostan edelleen dragon scimmyn ja dds!Se, joka ei usko, että Pizza on tehnyt nuo questit, ja on tarpeeksi suurikevuinen, voi käydä tapaamassa häntä @RS. Hän on 87lvl, JA TODISTAN, että se on tehnyt MM ja Lost cityn. Itse autoin hänet läpi Lost Citystä, ja näin hänen tekevän MM, ja vielä auttavan ystävänsä läpi.
Ja mitä on tuo puhe siitä, että statseja ei näy hiscoreissa? Hyvin ne näkyy.
http://img118.imageshack.us/img118/5457/levutht5.png
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989