Voisiko joku kuvata ja laittaa nettiin videon, joka on kuvattu Panasonicin SDR-S10-videokameralla? Olisin ostamassa kyseistä kameraa, mutta kuvanlaatu arveluttaa.
Jos joku kuvaa videon, niin käyttäkää siinä vähän zoomia niin näen sen toiminnan. Älkää pakatko videota, ei tarvitse olla kauhean pitkä, mutta ainakin yli 20 sekuntia.
Ja sitten vielä se, että olisi kiva saada video parhaalla laadulla ja normaalilla laadulla niin näkee eron, että kumpaa kannattaa käyttää ja kannattaako kameraa ostaa.
Älkää siis laittako videota mihinkään YouTubeen tai vastaavaan vaan laittakaa se nettiin ihan tiedostona.
Panasonic SDR-S10 kuvanlaatu
5
992
Vastaukset
- unnaunnala
Että kuvatkaa pieni pätkä hämärässä (ei pilkkopimeässä), niin näkee että onko valovoima hyvä.
- unnaunnala
Haluaisin vielä nähdä sen, että kuinka kamera selviytyy sisävalaistuksessa, onko kuva käyttökelvottoman tumma vai sopivan kirkas?
- unnaunnala
Riittää jos kuvaatte päivänvalossa sellaisen pienen pätkän missä käytätte hieman zoomia, laittakaa se tiedostona nettiin (ei YouTube yms.-videona, vaan se tiedosto, mikä tulee kun tiedosto siirretään kamerasta koneeseen!). Olisi KIIRE, koska tarvitsemme sitä viikon kuluttua!
- Kiinnostunut..
Olen myös kiinnostunut kyseisestä mallista. Pieni, kestää pudottamisen, kestää pientä kosteutta, ei juurikaan liikkuvia rikkoutuvai osia...
Mutta käytännön kokemukset olisi kivoja kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398