Sosiaalituet uudistetaan. Kelan työttömyysturva ja kuntien toimeentulotuki siirretään Alkon hallinnoitavaksi. Rahat jaetaan jatkossa sieltä, minne osa niistä päätyy kuitenkin.
Asiakas aaa oman alkotilin ja bonuskortit.
Liikkeestä voi suoraan nostaa osan tuesta pulloina.
Byrokratia helpottuu ja palvelu on aina asiakaslähtöistä. Myös automaatteja tulee. Omalla kortilla saa seinästä tankattua juomaa omaan puolloon.
Kela+sossu=alko
4
675
Vastaukset
- töh
jäädäänkö me absoluutit työttömät sitten ilman korvauksia?
- ...ihmettelin...
...minäkin, kun ei tule viinan kanssa läträiltyä.
Oliskos tässä kuitenkin työkkäri samalla hienovaraisesti aktivoimassa ja tyrkkäämässä myös pienoisille yksityisyritteliäisyyden poluille; pimeiden pullojen myynnillä saattaa korvaussummaansa mukavastikin suurentaa ?
Samalla on aina se mahdollisuus, että pimeän viinan tarjonnan lisääntyessä saadaan aina myös muutama alan tekijämies pois sossun muonavahvuudesta taivaallisempiin juomavahvuuksiin, kun viina ei pääse loppumaan kesken ?
- Retku
Sinuna vetäisin itseni jojoon.
- ollu----
...ku hyvä kirjotus. Säkin apina saat sorbukses suoraan omaan pulloon. Ooks jo juonu aivos noin huonoks, ettet tollasta tajunnu RETGU.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477