kuinka saan toimimaan kyseisen pelin ,asennus meni ok mutta kun koitan käynnistää niin siinä käy valkoinen latausikkuna,mutta sen jälkeen ei tapahdu mitään, toivottavasti joku osaa auttaa, 7-v. pjalla on suru puserossa
agent hugo peli pc
3
1372
Vastaukset
- apumies2
Jos olisi noissa laitteistovaatimuksissa ongelmaa. Jos ruutun ilmestyy vain latausruutu luulen että kyseessä on näytönohjain.
1. Tarkista pelin takakannesta laitteistovaatimukset.
2. Työpöydän käynnistä. Ohjauspaneeli. Järjestelmä.
3. Vertaa.
LUULTAVASTI JOKO:
1. Näytönohjaimenne on liian huono (2D kun pitäisi olla 3D).
2. Prosessorinne on liian hidas.
3. RAM- muisti on liian pieni koneessanne. (Ei tarkoita kiintolevytilaa.) - pelimiehen äiti
Hei!
Meillä on sama ongelma. Asentaminen sujui oikein ja käynnistyskin avausikkunaan asti. Sitten .. ei mitään. Omalla koneellamme ei ongelmana ainakaan ole näytönohjain. Se pyörittää vaivatta Agentti Hugo Robo Rumblea ja Disney Pixarin uusimpia pelejä. Oletko saanut jo ohjelmasi toimimaan. Meillä on konstit loppu??- mkr71
Meillä oli ongelmia Hugo agent pelillä vistan kanssa. sain pelin toimimaan kun hain netistä nocd-crackin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243