Voiko käsimatkatavaroihin ottaa mukaan itsemaalaamansa taulun, joka sopii käsimatkatavaroiden mittarajoituksiin? Lennän Iso-Britanniaan Blue1:lla ja taulu olisi tarkoitus viedä lahjaksi. Ruumaan en taulua ymmärrettävistä syistä halua laittaa. Taulun arvo on lähinnä vain tunnearvo ja 20€ kehykset :>
Taulu käsimatkatavaroihin?
4
3737
Vastaukset
- kaikenlaista
Uskon kyllä, että taulun voit ottaa mukaan. Olen itse lentänyt muutamaan otteeseen mitä omituisempien tuliaisten kanssa, eikä ole ollut ongelmia. Viimeksi toin sellaisen vanhan kattokruunulampun, kerran pienen taulun ja seinäkellon. Töiden puolesta olen kuskaillut aina tietokonetta ja posterituubia mukana.
Kannattaa itse vahtia, että jos jonkun särkyvän laittaa sinne lentokoneen yläsäilytykseen, ettei kukaan mene laittamaan esim. painavaa konjakkipulloa päälle.
Mukavaa matkaa taulun kanssa!- Ocelan
Kiitos vastauksesta. Luulen, että nyt uskallan ottaa taulun mukaan :) Pitää vain ottaa siitä irti se rautalanka, jolla se on tarkoitus ripustaa, ja laittaa se ruumaan, etteivät luule sitä joksikin kuristusvälineeksi ;P
- luule
Ocelan kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Luulen, että nyt uskallan ottaa taulun mukaan :) Pitää vain ottaa siitä irti se rautalanka, jolla se on tarkoitus ripustaa, ja laittaa se ruumaan, etteivät luule sitä joksikin kuristusvälineeksi ;P
Taulun viemisessä koneeseen käsimatkatavarana ei ole mitään ongelmia, mikäli mahtuu kokonsa puolesta matkatavararajoituksiin. Eikä siitä todellakaan tarvitse ruveta irroittelemaan sitä rautalankaa. Yritetäänpäs pitää se järki mukana käsimatkatavaroita pohdittaessa.
- Ronja9
... käsimatkatavaran mittoihin, ei ole ongelma. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725