sunny beach vs. kultahietikko?

kilikilipöö

Sunny Beachillä käyneenä tuossa muutama vuosi sitten tiedän millaista on tuo juhlintapuoli ja baari tarjonta sielä. Mutta nyt tekisi mieli lähteä katsastamaan kultahietikko. Kysymys kuuluukin että onko kultahietikko sunny beachin veroinen niinku juhlintapuolessa. Ajateltiin kaverin kanssa lähteä (molemmat siis parikymppisiä miehiä) ja pääasia tuossa lomassa lähinnä onkin se juhlintapuoli. Riittääkö siis kultahietikolla tarjonta samoin kuin sunny beachillä???

4

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitsis!

      Sunny beachin! oon 23v. käyny sb:llä 4 kertaa totalled experince trance mesta nuorille. Viina virtaa vaik ei pakosta haluaisikkaan. Todellisten bilettäjien mesta. Trance ei siltä piitsiltä lopu ikinä. Semmosta fiilistä et kultahietikolta saa!

      • mimoosa12

        moi!
        Kultahietikko on mielestäni paras turistikohde BG:ssa, se on suurempi kun SB ja ravintoloita, klubeja ja tekemistä riittää.Tcekatkaa Malibua, Bunkersia (upeita klubeja), olen käynyt KH:lla vuodesta 1999.Muistakaa, että kohde on vain 10km Varnasta (ehdoton must see paikka), voitte käydää Varnassakin bailaamassa,rannalla on pitkä kävelykatu täynnä baareja ja diskoja, sisäänpääsy korkeintaan 0,50c!
        SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI KULTAHIETIKKOA!


      • Bgfin
        mimoosa12 kirjoitti:

        moi!
        Kultahietikko on mielestäni paras turistikohde BG:ssa, se on suurempi kun SB ja ravintoloita, klubeja ja tekemistä riittää.Tcekatkaa Malibua, Bunkersia (upeita klubeja), olen käynyt KH:lla vuodesta 1999.Muistakaa, että kohde on vain 10km Varnasta (ehdoton must see paikka), voitte käydää Varnassakin bailaamassa,rannalla on pitkä kävelykatu täynnä baareja ja diskoja, sisäänpääsy korkeintaan 0,50c!
        SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI KULTAHIETIKKOA!

        Moi! Mikä on hyvä bile paikka ja halpa kultahietikolla`? Osaakko sanoo jonkun baarin/diskon nimee? Entä varnassa? Mikä on siä hyvä paikka ja lähellä keskustaa?


      • meri 05
        Bgfin kirjoitti:

        Moi! Mikä on hyvä bile paikka ja halpa kultahietikolla`? Osaakko sanoo jonkun baarin/diskon nimee? Entä varnassa? Mikä on siä hyvä paikka ja lähellä keskustaa?

        Parhaat menomestat ovat kyllä Varnassa, siellä on tasokkaita paikkoja, löytyy Aleksander niminen gayklubi, HETEROTKIN PÄÄSE,sitten on Spider(voi olla, että nyt nimi on vaihtunut, kun siitä on vuosia kun viimeksi kävin siellä)ja rannalla on lukuisia upeita discoja kuten Exit, Duuni, Kokaraca jne.
        Hauskaa matka!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe