Varustee vs. aseet

yber_softaaja

Eli kumpiinko te olette tuhlannut enemmän rahaa?

Kysyn täysin mielenkiinnosta, mutta itselläni on varusteisiin upoonnut rutkasti enemmän kahisevaa kuin aseisiin.

9

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhjbhjbhj

Minulla on varmaan kaikkein eniten uponnut rahaa aseisiin mutta heti sen jälkeen tulee varusteet, eli aika fifty/fifty tilanne on.

• bhjbhjbhj

Ja äskön laitoin systema pwt:n tilaukseen, et nyt on ehkä vähän reilummin käytetty rahaa aseisiin kuin varusteisiin. Tosin en palkkapäivänä pitäs tilaa blackhawkilta taas vähä romuu et sit on varmaan taas aika 50/50 tilanne.

• AGADG

mulla on mennyt aseeseen jotai 800 euroo ja varusteisiin jotain 200 euroo

• Reiska-

Varmaankin varusteisiin vaikka pyssyjäkin löytyy kuusi kappaletta.

• tombraidershooter

yleensä nemesiksestä

• oma mielipiteeni tuosta ptwstä on aika negatiivinen, koska se on mielettömän kallis ja lippaatkin maksavat omaisuuden.

Eikä aseesta saa yhtä hyvää peli solttia, kuin vaikka yhtä suurerlla rahamäärällä viritettyä g&p:een tekelettä.

Mutta kyllähän tuo 1:1 replika sinänsä kiinnostaa.

• bhjbhjbhj
        yber_softaaja kirjoitti:

oma mielipiteeni tuosta ptwstä on aika negatiivinen, koska se on mielettömän kallis ja lippaatkin maksavat omaisuuden.

Eikä aseesta saa yhtä hyvää peli solttia, kuin vaikka yhtä suurerlla rahamäärällä viritettyä g&p:een tekelettä.

Mutta kyllähän tuo 1:1 replika sinänsä kiinnostaa.

Juuri sen takia ptw:n hankinkin, koska olen kuullut siitä että se on "maailman paras ase" ja tälläistä "se on ihan täys paska". Niin haluan tehdä oman mielipiteen aseesta. Ja eihän nu lippaat kovinpaljoa weksissäkään maksa. Ne maksaa vain 6 dollaria enemmän kuin maruin ak:n hicap (itse en tuota hicap:ia ostaisi, mutta jos joku haluaa verrata). Ja jos joku haluu tarkistaa asian niin tässä linkki Ptw:n lipas: http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?itm=GD-PT-GL0302_srch_systema
        Ak hicap: http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?itm=TM-AMAG-AK600_cat_Marui AEG Mag .

Ja kyllä saisihan tulla rahalla ihan hyvänkin G&P:n aseen, ja sellaisen ajattelin joskus hommata.

• make mies

itselläni on uponnut enemmät kyllä aseisiin koska ei mulla oo kun maski ja röllipuku jonka olen itse tehnyt

• teme96

aseeseeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      392
      6829
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3956
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      43
      1548
    4. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      91
      1321
    5. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      53
      1313
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      233
      1279
    7. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1118
    8. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      63
      1052
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1046
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      972
    Aihe