Onkos muilla kokemuksia emmaljunga scooter rattaista? Kertoisitko plussat ja miinukset!!
Poika 10kk ja nyt käytössä matkarattaat (Jovi Io).
Eli meneekö rahat hukkaan vai olisiko hyvä ostos?
Emmaljunga scooter
3
5336
Vastaukset
- Kukka
ostettiin Scooter rattaat ja nyt viikon sisällä ovat olleet kaksi kertaa huollossa eivät vaan saa niitä kulkemaan suoraan. Varmaan vaikeeta on kun ovat ihan kierot. Akselit on vinot. Edelliset Emmaljunga Edget on olleet loistavat siksi valittiin sama merkki ja saatiin jotkut maanantai kappaleet. Jos vaan kulkisivat suoraan niin olisivat hyvät. Kevyet ja menevät hyvin kasaan. Meidän 1 v on rattaissa lepoasennossa aika silli suolassa jotenkin vähän ahtaat.
- on kyllä
ehdottoman hyvät renkaat,ne kulkee pehmeällä soratiellä kuin sohjossakin hyvin. Lepo-asento saisi olla yhden pykälän matalampi, tuntuu että lapsi jää hivenen liian "pystyyn" ja selkänojan yläreunan paksu pehmuste on juuri lapsen pään kohdalla, ellei sitten aseta lasta nukkumaan alemmas rattaassa, jolloin taas selän alle jää tyhjää. Tavarakori ei ole kovin suuri, reppu mahtuu juuri ja juuri. Työntökahvan säätö molemminpuolisista napeista painamalla olen kokenut hankalaksi, kun ne napit on niiiiin jäykät et samaan aikaan painettaessa saa purra hammasta yhteen tai sit mul on huonot voimat sormissa. Meilläkin rattaat viettää hieman vasemmalle, ajattelin että ovat kuljetuksessa kärsineet. Ei ne niin kauhean kevyet ole autoon kasattuna nostaa. Valjaat niissä on aivan liian isot, mutta kyllä lapsi niissä pysyy. Mulla ei ole kokemuksia muista mutta ihan hyvät perusrattaat ovat, vankat ja hyvännäköiset. Kannattaa ostaa rattaiden yhteydessä samantien kaikki lisävarusteeet, mitä haluaa samanvärisenä, koska me emme ikinä saaneet samanväristä jalkapeitettä kuin mitä ratas on..
- ap..
on kyllä kirjoitti:
ehdottoman hyvät renkaat,ne kulkee pehmeällä soratiellä kuin sohjossakin hyvin. Lepo-asento saisi olla yhden pykälän matalampi, tuntuu että lapsi jää hivenen liian "pystyyn" ja selkänojan yläreunan paksu pehmuste on juuri lapsen pään kohdalla, ellei sitten aseta lasta nukkumaan alemmas rattaassa, jolloin taas selän alle jää tyhjää. Tavarakori ei ole kovin suuri, reppu mahtuu juuri ja juuri. Työntökahvan säätö molemminpuolisista napeista painamalla olen kokenut hankalaksi, kun ne napit on niiiiin jäykät et samaan aikaan painettaessa saa purra hammasta yhteen tai sit mul on huonot voimat sormissa. Meilläkin rattaat viettää hieman vasemmalle, ajattelin että ovat kuljetuksessa kärsineet. Ei ne niin kauhean kevyet ole autoon kasattuna nostaa. Valjaat niissä on aivan liian isot, mutta kyllä lapsi niissä pysyy. Mulla ei ole kokemuksia muista mutta ihan hyvät perusrattaat ovat, vankat ja hyvännäköiset. Kannattaa ostaa rattaiden yhteydessä samantien kaikki lisävarusteeet, mitä haluaa samanvärisenä, koska me emme ikinä saaneet samanväristä jalkapeitettä kuin mitä ratas on..
Kiitos vastauksista.
:D :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818