viestien otsikointi

asdf

ylläpidon pitäisi laittaa huomautus sivustolle, että viesteille pitää antaa sisältöä kuvaava otsikko. nyt jos etsii jotain asiaa ketjuista, pitäisi avata ketjun kaikki viestit, kun otsikko ei kerro yhtään mitään. laitetaan vain yksi satunnainen sana otsikoksi.

7

435

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf

Pijä sinä turpasi kiinni!Sinähän et määrää täällä yhtään mitään!Satunnainen sana riittää!

• GangsterFlN

oletko huomannut viestin esitys tavan tuolla yläkulmassa

• kommentti sulle

Jos ketjun aloittaja tarkoittaakin nimenomaan sitä sivua, missä näkyy vain otsikot? Siellä ei suinkaan ole sellaista valintamahdollisuutta, että näyttäisi kaikkien aloitusten sisällön.

Sen viestien esittämistavan saa valittua vasta sitten kun olet klikannut jonkin "otsikon" auki.

Ja aloittajalle... Olen aivan samaa mieltä kanssasi, otsikko pitäisi olla selkeä. Otsikosta pitäisi jo saada jokin käsitys mitä asia koskee. Tai tietysti voihan sillä aloittajalla sitten olla vain tarkoitus että saa mahdollisimman monta lukijaa. Itse harvemmin edes luen sellaisia aloituksia, mistä ei otsikosta jo saa jotain käsitystä aiheesta.

• seliseliseli

siis väännän viä rauta lankasta että tualla sivun oi ke as sa ylä kulmassa viestin esitys tapa vaihto ehdot

• jo koulussa...
    • se..

jo opastuksessa, ilmeisesti jotkut eivät ohjeita jostain kumman syystä löydä, tai sitten eivät ymmärrä lukemaansa.

"Pyri otsikoimaan viestisi mahdollisimman ytimekkäästi ja aihetta kuvaavalla tavalla. Sitä varmemmin se luetaan ja saat vastauksia. Vältä otsikoita kuten Apua, Hei, Mitä teen, ??? jne."
      http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#kirjoita

• Margit / TPLs

Ylläpito korjannut ongelman, enää ei voi otsikoida vastauksia, saati avata niitä erikseen.

Hyvä, teitte sen mitä yksi halusi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3900
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3672
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      109
      3525
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      64
      2891
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      73
      2726
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2251
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      54
      1533
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1165
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1142
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1138
    Aihe