Tunnoton ihminen?

tunteva ihminen

Miksei ihmisessä ole muistia, jota tyhjätä?

Kun jokin menetys kohtaa sinua, niin voisit painaa deletestä ja poistaa muististasi kaiken, mikä menettämääsi henkilöön liittyy...

Deletointi ei olisi pysyvä, vaan määräaikainen. Kun olisi valmis kohtamaan surusi, niin painasit vain "peruuta" ja naks; kaikki palautuisi muistiisi.

Mission impossible...Kypsänä aikuisenakin toivoisi kaikkea hullua. Kun menetys kohtaa, vie masennus syövereihinsä. Upottaa sinne ja pinnalle rimpuilu on työlästä.

Vaikea on olla vierellä. Nostattelemassa. Sen olen huomannut. Joku suree joukossa, joku istuu yksin pohjalla, eikä näe mitään. Vaikka pitäisi nähdä myös se, mitä ympärillä on. Kaikkea kaunista; eikä suinkaan itsestäänselvää.

Koskahan nousen pinnalle? Koskahan pystyn taas nauramaan ja tuntemaan jotakin muutakin kuin ahdistusta ja ikävää?

Rakas ihminen makaa kirkkomaalla. Elämä on tietyiltä osin muuttunut - lopullisesti. Jotkut elävätkin ihmiset ovat kaikonneet elämästäni. Enkä jaksa välittää. Ja osittain tunnen liikaakin.

2

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

En ole tuollaista surua itse kokenut, seurannut vain vierestä, mutta sen tiedän että selviät. Juuri siksi koska osaat surra. Jos et osaisi, sairastuisit.

Luulen että jokaisesta vuodenajasta ja pyhästä, säveleestä tai tuoksusta on kipeitä muistoja. Mutta kun vuosi on kulunut, olet käynyt läpi ne kaikki, eikä ne enää satuta niin paljon. Aika auttaa, vaikkei se nyt tunnu siltä.

Voi kun osaisin jotain lohduttavaa sanoa.. silittää sun hiuksia tai jotain :/ Voimia sulle toivon ♥

• Yhden rakkaan menettänyt

Niin se on,että jotkut haluavat lähteä täältä vapaaehtoisesti,jättävät meidät tänne ihmettelemään,mitä olisimme voineet tehdä.
      Täällä sitten hukumme suruun....kuka pystyy puhumaan,kuka ei.Itse kuulun jälkimmäiseen.
      Rakkaus,muistot ja kaipaus niin suuri,että sydämestä ahdistaa.....ehkä aika auttaa,ehkä ei.
      Nyt ei jaksa edes ajatella.....
      Voimia sinulle,et ole yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6603
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5007
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      108
      3258
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3128
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2308
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1676
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1301
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1262
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1166
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      944
    Aihe