Mistähän johtuu DC++:ssa...

Honkkelo

...että en saa mitään tuloksia ohjelman tiedostohaun kautta? Hubeihin kyllä pääsen sisään ja käyttäjät näkyvät ruudun oikeassa laidassa.

Vanhassa XP-koneessa DC (oli kylläkin vanhempi ohjelmistoversio) toimi moitteetta mutta tähän uuteen, Vistalla-varustettuun koneeseen en saa tuota täysin toimimaan.

3

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dcdcdcdc

      Muistaakseni pitää käydä asetuksista muuttamassa oma tila passiiviseksi tai sitten aktiiviseksi laittamalla ip-osoite sille varattuun kenttään tms.

      En tiedä sitten miten tuo vista vaikuttaa asiaan.

      • Honkkelo

        Löysin muualtakin netistä maininnan tuosta samasta asiasta. Mutta mistään ei selviä mistä saan tietää omat TCP- ja UDP-porttien numerot - IP-osoitteen ohella kun niitäkin kysytään. IP:n sentään tiedän.

        Tämä on kyllä kummallinen tilanne kun tosiaan kaikki muu pelaa mainiosti paitsi että mitä tahansa haenkin, en saa yhtikäs mitään osumia. Ainoastaan hubien omia ilmoituksia "Searching is disablecurrently disabled", mutta siinä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, että tällaisia ilmoituksia on tullut aina silloinkin kun vanhalla koneella tuli ihan oikeitakin osumia.

        Vahvasti vaikuttaisi olevan joku Vistan hapatus, mutta enpä tiedä osaako kukaan neuvoa. Ei nyt luulisi, että DC ei toimisi kellään vistalaisella.


      • dcdcdcdc
        Honkkelo kirjoitti:

        Löysin muualtakin netistä maininnan tuosta samasta asiasta. Mutta mistään ei selviä mistä saan tietää omat TCP- ja UDP-porttien numerot - IP-osoitteen ohella kun niitäkin kysytään. IP:n sentään tiedän.

        Tämä on kyllä kummallinen tilanne kun tosiaan kaikki muu pelaa mainiosti paitsi että mitä tahansa haenkin, en saa yhtikäs mitään osumia. Ainoastaan hubien omia ilmoituksia "Searching is disablecurrently disabled", mutta siinä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, että tällaisia ilmoituksia on tullut aina silloinkin kun vanhalla koneella tuli ihan oikeitakin osumia.

        Vahvasti vaikuttaisi olevan joku Vistan hapatus, mutta enpä tiedä osaako kukaan neuvoa. Ei nyt luulisi, että DC ei toimisi kellään vistalaisella.

        Tuo on varsin yleinen ongelma xp:ssäkin. Esim. täällä suomi24:ssäkin tuota kysytään usein. Itselläkin oli joskus sama ongelma. Laitoin itseni passiiviseen tilaan, jolloin haku rupesi toimimaan. Joillain hubeilla on passiivisten käyttäjien haut estetty, mutta kyllä ne joissain pitäisi toimia.

        Valitettavasti enempää en osaa auttaa. Selaile niitä vanhoja kysymyksia, josko niissä olisi parempia vastauksia. Suurin osa taitaa olla tuolla p2p-palstalla olla näitä dc -kysymyksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe