Suosittelen

Tavaratalossa myyjänä

Olen ollut 10 vuotta myyjänä, josta nyt yhden
vuoden tavaratalossa. Ilta-, lauantai- ja sunnuntailisät tekevät mukavan lisän palkkaan.
Heinäkuussakin tienasin 1987 eur bruttona.
Työ on sinänsä helppoa, kun vain muistaa
olla reipas, ystävällinen ja palveluhenkinen. Suosittelen.

7

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monta tuntia

teet viikossa?
      Olen harkitsemassa työpaikan vaihtoa ja ehkä saamassakin uuden.. myyjänä, tavaratalossa ja ilta ja lauantai lisät tietysti kuuluisivat asiaan..mut 30h/vko.
      Palkka huolestuttaa, riittääkö se.
      Onko tulevaisuuteni sitten aina olla myyjä vai onko mahdollisuus päästä ylenemään, saada vastuuta jne..kai sekin riippuu firmASTA missä töissä mut kuitenkin..
      harmi kun en osaa päättää mitä tehdä.

• Teen

Myyjän tulisi tehdä sopimus ainoastaan
        37.5 h työajalla taloon, jossa voi tehdä
        myös ilta- ja vkl-hommia. Muuten palkalla ei elä.

En ole koskaan tehnyt pienemmällä tuntimäärällä, ja jos tunnit vähenisivät, vaihtaisin heti alaa.

• tyyppi88
        Teen kirjoitti:

Myyjän tulisi tehdä sopimus ainoastaan
        37.5 h työajalla taloon, jossa voi tehdä
        myös ilta- ja vkl-hommia. Muuten palkalla ei elä.

En ole koskaan tehnyt pienemmällä tuntimäärällä, ja jos tunnit vähenisivät, vaihtaisin heti alaa.

Olen anttilassa topten osastolla kesätöissä eikä meidän osastolla ole kenelläkään noin paljon tunteja. Päälliköllä on joku 32h/vko ja lopuilla kokoaikaisilla on 30 ja 25h. Että silleen...

• ihmiset
        tyyppi88 kirjoitti:

Olen anttilassa topten osastolla kesätöissä eikä meidän osastolla ole kenelläkään noin paljon tunteja. Päälliköllä on joku 32h/vko ja lopuilla kokoaikaisilla on 30 ja 25h. Että silleen...

pois niistä isoista tavarataloista jos ei tunteja tule!
        Itse olen "isossa" ketjussa jolla on paljon pieniä, 2-4henkilöä/per liike työllistäviä myymälöitä.
        En edes muista koska olisin tehnyt 160h kuukauden, tälläkin hetkellä viime työaikajaksolta on "pankissa" lähes kaksi viikkoa palkallista lomaa!! Onhan se mukava olla ensin 4viikon vuosilomalla ja nyt sitten jään vielä 2viikoksi pitämään ylityö vapaata ennenkuin tulee lisää kun uusi työaika jakso taas tulee täyteen.
        Mutta kun tehdään paljon tunteja, se myös tarkoittaa sitä että ollaan paljon töissä, ei auta valittaa tuntien vähyydestä kun sitten valitetaan ettei ehdi koskaan sitä eikä tätä..

• Aloittaja
        tyyppi88 kirjoitti:

Ei kannata suostua osapäivätöihin.
        Hakua vain peliin, kyllä Suomessa löytyy
        hyville myyjille kokopäivätöitä.

Kuten sanoin, myyjän tuntipalkka on niin pieni ,että sillä ei elä, ellei voi tehdä täysiä päiviä
        sekä ilta- ja vkl-vuoroja.

• Liberte

Itse olin 15 vuotta kaiken kaikkiaan kaupan alalla joista 10 vuotta isossa tt-ketjussa.

Palkka oli välillä hyvin tuota luokkaa mutta lopulta tuli mitta täyteen iltavuoroihin, lauantai- ja sunnuntai töihin.

Nyt olen ollut 5 vuotta jo edelleen myynti-ja asiakaspalvelu-alalla mutta pois tavaratalotyöstä.
      Voin reilusti että mikään raha ei enää korvaa näitä nykyisiä vapaita iltoja ja viikonloppuja!!

On mahdollista opiskella, kehittää itseään muullakin lailla, harrastaa liikuntaa ja viettää aikaa ihmisten kanssa!

Rahalla ei saa kaikkea ja sitä tärkeintä varsinkaan: aikaa!!

Ei kiitos enää ellei ole pakko!!

• Aloittaja

Itselleni sopivat nämä epätyypilliset työajat, koska olen sinkku ja "extra-money" ilta- ja vkl-
        töistä on tervetullutta. Olen tottunut siihen, että keskellä viikkoa on aina silloin tällöin pari vapaapäivää. Silloin on kätevä hoitaa juoksevia asioita kuten esim. parturi tai auton huolto. On myös mahdollista opiskella, kehittää itseään muullakin lailla, harrastaa liikuntaa ja viettää aikaa ihmisten kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      181
      3078
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      68
      1940
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      309
      1926
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1891
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      25
      1711
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      30
      1570
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1392
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1273
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1142
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1072
    Aihe