Kun täällä puhutaan Raisa Räisäsen äidin pitämästä kotisivusta niin voisko joku kertoa sen osotteen ? :) Ku en löydä sitä? Tai siis jos se on viel käytössä :D ??
Raisa Räisäsen...
7
2671
Vastaukset
- nimimerkki
Kun googlettaa "raisa räisänen" ei voi välttyä törmäämästä Raisan äidin sivuun (joka on aika niukkasanainen ja jonka joidenkin kuvien liittyminen tapaukseen ei ainakaan minulle ole valaistunut).
Sivu on siis se ensimmäinen, jonka herra google ilmoille heittää ko. haulla. - tehdä joku
Tämä kysymys on oikein kouluesimerkki näiden sivustojen käyttäjien älyllisestä tasosta. Kyllä näille sivuille päästäkseen pitäisi läpäistä edes joku alkeellinen testi, jossa testattaisiin esimerkiksi luku- ja kirjoitustaito.
- abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö
Pilkun "nussija". Onko yhtäkään kirjoitusta näillä palstoilla, joista et selvää olisi saanu?
- siihen se sitten jääkin
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö kirjoitti:
Pilkun "nussija". Onko yhtäkään kirjoitusta näillä palstoilla, joista et selvää olisi saanu?
Onko tämä vastaus osoitus sinun älyllisestä tasostasi. Pahoin pelkään, että näin on.
Olen saanut selvää siitä, että suurin osa teksteistä on erittäin tasotonta ja älyllisesti latistavaa jauhantaa. Mukava, kun toit tasosi heti esille. Tosin tullaista tasottomuutta on varmasti jo vaike peitellä. Ainakin kun on heikkolahjainen ja sivistymätön. - ketjunaloittaja....
siihen se sitten jääkin kirjoitti:
Onko tämä vastaus osoitus sinun älyllisestä tasostasi. Pahoin pelkään, että näin on.
Olen saanut selvää siitä, että suurin osa teksteistä on erittäin tasotonta ja älyllisesti latistavaa jauhantaa. Mukava, kun toit tasosi heti esille. Tosin tullaista tasottomuutta on varmasti jo vaike peitellä. Ainakin kun on heikkolahjainen ja sivistymätön.Jaa kyl mä ne sivut sit löysin jo ensin kun itse etin googlesta :D ku luulin että ne on paremmatkin ne sivut, niinkun useimmat sivut netissä onkin.
Että kiitokset vaan sille jonka vastaus oli ekana :) ... Noi muut ei kyl vastannu ees mun kysymykseen et ehkä NIIDEN KANNATTAISI SITÄ LUKEMISTA OPETELLA JA LUETUN YMMÄRTÄMISTÄ! - ketjunaloittajalle, ketjuna...
ketjunaloittaja.... kirjoitti:
Jaa kyl mä ne sivut sit löysin jo ensin kun itse etin googlesta :D ku luulin että ne on paremmatkin ne sivut, niinkun useimmat sivut netissä onkin.
Että kiitokset vaan sille jonka vastaus oli ekana :) ... Noi muut ei kyl vastannu ees mun kysymykseen et ehkä NIIDEN KANNATTAISI SITÄ LUKEMISTA OPETELLA JA LUETUN YMMÄRTÄMISTÄ!Jotain ehkä kertoo henkisen tasosi olemattomuudesta se, että luulet kaikkien kirjoittajien vastaavan sinun aloitusviestiisi.
Siis, opettele aivan aluksi ihan vaan yleensä ymmärtämistä ja sitten voit yrittää varovaisesti seurata ketjua polvi polvelta eteenpäin ja katsella, että mistäs hassua ne täällä kirjoottelee.
Se voi aluksi tuntua hankalalta, mutta ahkeruus kovankin onnen voittaa. Hiki päässä vain harjoittelet, niin joskus vielä onnistut. Tsemppiä vaan sulle, nuija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175053Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912286- 1351978
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171630"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551246Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu111882Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48821Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.299813Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654