Kertokaa mitä olis pitäny tehä?

halopk96

tässä yhtenä päivänä kävellessäni wildussa 24 levelissä huomasin maassa santa hatun ja sen vieressä oli 87 lvl ja 72 lvl ukot.sitten laitoin juoksun päälle ja otin sen santa hatun.72 lvl ei välittänyt vaan lähti pois mutta 87 lvl yritti tappaa mutta juoksin pois wildusta ja söin ruokaa niin en kuollut.sitten se 87 lvl seurasi kokoajan ja sanoi et mun pitää antaa se takas.ja sit se sano et se voi kertoo jagexille että mä varastin sen hatun kun se oli sen.annoin sen hatun sit takasin, koska en halua että minun 32 lvl ukkoni bannataan.sitten kaverini sanoin että oisin saanu pitää sen hatun.oilisinko saanu pitää sen?

14

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whaite knigth

      vaikuttaa pahasti siltä että kyseien henkilö oli tekemässä drop tradea joka on kielettyä...jos hän olisikin reportanu sinusta hän olisi saanut varmennin bannit...

      ja kyllä lisit ainki minusta saanu pitää sen

      • Wolf94

        samaa mieltä. :)


      • white knigth

        ...tämä toinen pelaaja rikkoi sitä multiple log in sääntöäkin.


    • amiskansaaa

      jos toi on totta kusit hienon tilaisuuden rikastua :D

    • ..............

      Minä ainakin olisin kirjautunut ulos pelistä hatun saatuani.

    • palikka

      miten 87lvl voi hyökätä 32 levelisen kimppuun 24lvl wildernessissä? jos kerrot sen niin saat multa 10 santa hattua.

      • halopk96

        en tiiä? nyt tässä itsekkin laskeskelin ja sain tuloksen että ei sen ois pitäny voida hyökätä mun kimppuun koko wildernessissä? PS:et varmaa taia antaa niitä 10 santa hattuu...


      • gteqeqa
        halopk96 kirjoitti:

        en tiiä? nyt tässä itsekkin laskeskelin ja sain tuloksen että ei sen ois pitäny voida hyökätä mun kimppuun koko wildernessissä? PS:et varmaa taia antaa niitä 10 santa hattuu...

        oot tainnu pelata moparscapea...?


      • halopk96
        gteqeqa kirjoitti:

        oot tainnu pelata moparscapea...?

        ei se ollu moparscape! oli varmaa wildernessissä vikaa kun se pysty lyömään mua koko matkan ajan kun juoksin pois wildusta.mutta olen myös kuullut sellaisista levelien-vaihtaja-ohjelmista.


      • halopk96
        halopk96 kirjoitti:

        ei se ollu moparscape! oli varmaa wildernessissä vikaa kun se pysty lyömään mua koko matkan ajan kun juoksin pois wildusta.mutta olen myös kuullut sellaisista levelien-vaihtaja-ohjelmista.

        sillä 87 lvl oli mithril fullit ja se löi mua 1-4
        jos se oli vaihtanu compat levelinsä?


      • hbteasgae
        halopk96 kirjoitti:

        sillä 87 lvl oli mithril fullit ja se löi mua 1-4
        jos se oli vaihtanu compat levelinsä?

        ja lehmät lentää ja pienet vihreät miehet laulaa ukko-nooaa


    • §§§

      mitä jos se ukko käytti jotai hackii tai sit sil oli se hemmetin doomsday bugi! omg! sit sen ainaki ois pitäny saada bännit!

      eikä seny nii kovi paha asi ois ollu jos oisit saanu sil su 32lvl ukol vai mikä ny oli nii bännit.
      paitti jos se oli sun maini.
      :D

      mut mä en ny kyl iha kokonaa tota sun tarinaas usko ja piste.

      • joku

        kattoo sen lvlin väärin tais olla 37lvlinen


    • gyg

      joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2263
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      795
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      723
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      721
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      535
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      527
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe