Ihastus..

Pikku_Piru

Ei ole seksitarina, mutten jaksanut etsiä muuta paikkaa.. Toivottavasti ymmärrätte.

Katselin koulun ikkunasta syyskuista päivää. Vesipisarat valuivat pitkin ikkunaa. Ihastukseni Jussi kulki juuri kentän poikki, oli kai menossa kotiin. Hänellä oli tummat, keskipitkät ja hiukan kiharaiset hiukset. Huokaisin syvään. "Mitäs täällä haaveillaan?", kysyi Tiia, bestikseni, ilkikurisesti, vaikka tiesikin jo, ketä katselin. Hymähdin jotain vastaukseksi. Tiiakin oli ihastunut Jussiin, mutta Jussi ei välittänyt hänestä niin paljoa kuin minusta. Tiia kyllä soitteli koko ajan Jussille, minä taas en, koska olin vitun ujo. Kirosin arkuuttani hiljaa. Tiia lähti omalle paikalle ja soitti taas Jussille. En kuullut mitään puhelusta.

Vihdoin kellot soivat. Lähdin tarpomaan sateessa kotiin. Asuin Jussin lähellä, joskin tien toisessa päässä. Jouduin kulkemaan Jussin talon ohitse. Samassa kännykkääni saapui tekstari. Huokaisin ja katsoin keneltä se oli. Janilta, meidän luokkalaiselta tyypiltä, Jussin bestikseltä. Mutta he olivat kylläkin eri luokilla, mutta onkos sillä väliä. Luin viestin, jossa luki: Jussi taitaa olla vähän ihastunut suhun.. T:Jani PS: Kyllähän se Tiiastakin hiukan tykkää..
Masennuin. Tiesin, että viesti oli valetta. Jani minuun oli ihastunut.

Herätyskello pirisi vaativasti. Tönäisin herätyskelloa ja käänsin kylkeä. Jatkoin sikeästi unia, vaikka tiesin, että myöhästyisin koulusta.
Heräsin sitten kymmeneltä. Puin nopeasti päälle ja lähdin kävelemään kouluun. Huomasin, että Jussin pyörä oli pihassa. Ihmettelin hiukan, sillä meillä oli Laamaa(laajaamatikkaa kaikkien 7 luokkalaisten kanssa, jotka halusivat siihen.) Siinä samassa Jussi pyyhälsi kiroillen ulos. "Hei.." tokaisin. "Ai moi.. Ootko säkin myöhässä?" Jussi kysyi hiukan ihmetellen. "Joo.. En jaksanut herätä.." mutisin. "Tuu ritsille, niin voin viedä sut kouluun!" Jussi pyysi. Nousin hiukan ihmetellen Jussin tarakalle(eli ritsille).

Koulu sujui tavallisesti, lukuunottamatta miljoonia kysymyksiä Tiialta, joka näki minut ja Jussin.

Jouduin jäämään jälki-istuntoon, koska olin myöhässä. Vitutti. Olin sopinut koulunjälkeen meneväni Tiian kanssa tallille, muttei siitä mitään tullut. Opettaja nyt oli tuollainen. Kului kaksi tuntia. Opettaja antoi minun vihdoin mennä. Ryntäsin iloisesti ulos ja lähdin juoksemaan kotiin. "Odota!" Kuulin takaani tutun äänen. Jähmetyin siihen paikkaan. "Kelpaisko kyyti?" Jussi kysyi. Hymyilin vaan ja hyppäsin taas Jussin ritsille. Jussi ajoi pihaansa ja kiskoi minut mukaan sisälle. "En mä voi tulla.. Jos joku näkee.." vastustelin, mutta Jussi vakuutteli, ettei sisällä ollut ketään. Jussi alkoi suudella minua. Ensin epävarmasti, mutta sitten vaativasti. Hämmästyin hiukan, mutta aloin suutelemaan Jussia. Samalla Jussi hieroi selkääni. Se sai kylmänväreet kulkemaan selässäni. Sitten..(Jatkuu, jos joku haluaa)

6

4264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku_Piru2

      Jatka ihmeessä.. Ei haittaa, vaik ei ookkaan seksinovelli..

      • Pikku_piru3

        älä vitus


    • Anonyymi

      Jatka. JATKA

    • Anonyymi

      Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

    • Anonyymi

      Jatka

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­lle, jotk­­a haluav­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/U6p0J3

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      281
      3104
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2674
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1841
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1833
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      112
      1588
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1514
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1360
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1133
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1103
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1063
    Aihe