hei

larppinen

mä en yleensä laita tänne keskusteluihin mitään tai pyydä apua koska heti kaikki on pilkkaamassa ja laittaa tyhmiä viestejä jos tarviin apuu joten nyt tämä on viimeinen kerta kun pyydän apua joten mistä saisin Gran Turismo4 hyviä ohjeita että minkälaisen auton ois hyvä virittäää ja mitä osia siihen kannattaa ostaa ja mitä säädöksii kannattaa tehdä siihen autoon kertokaa kaikki olisi erittäin kiva että miten nopeita autoja teillä on Gran turismo4 kertokaa vinkkejä ja voitte lisätä minut meseenkin ja kertoa siellä mun mese ossa on [email protected]
tai sit kertokaa tähän tai sit lähettäkää tuohon mun mese ossaan sähköpostina ohjeet että miten saan nopeen auton ja mitä virityksii pitää tehdä ja mitä säätöjä ja paljon se auto tulisi maksamaan kokonaisuudessaan jos ostaa viritys kaupasta osia ja säätää sitä auttakaa

0

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
        Maailman menoa
        345
        6383
      2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
        Ikävä
        48
        3806
      3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
        Ikävä
        83
        974
      4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
        Ikävä
        52
        880
      5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
        Ikävä
        56
        836
      6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
        Ikävä
        41
        820
      7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
        Ikävä
        137
        813
      8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
        Ruoanlaitto
        8
        813
      9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
        Ikävä
        68
        810
      10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
        Viihde ja kulttuuri
        14
        731
      Aihe