menen nyt syksyllä seiskalle ja joudun vaihtamaan koulua. koulu ei ole ennestään tuttu eikä kaveriporukat tutut.mulla on englanti vitonen ja nyt mua pelottaa englannin tunnit.pelkään että joku käy kiusaamaan.mua pelottaa että tunnilla opettaja kysyy että "minna, mitäs tarkoittaa se ja se?. jos ja kun en tiedäkkään niin kaikki nauraa. onko aihettaa huoleen ja onko samassa jamassa olevia?
mitä mieltä olette?
6
566
Vastaukset
- ffsf
sanot vaan coolisti "en mä tiiä". kukaan ei välitä.
- ASSSSSSSasASas
ei siitä mulle ainkaa oo naurettu vaikk viimevuonna yhteenkää open antamaa kyssää vastannu oikein=)
- aijnsdhnhs
Mulla on kanssa englanti viitonen, mutta opettaja on jo oppinut että multa ei kannata kysyä, koska tästä päästä ei oikeaa vastausta tule vaikka yritys on kova.
- Anni
Moi! Mä jatkan samassa koulussa kamuja mulla löytyy paljon missä päin asut ja mihin kouluun menet ettet juuri minun luokalleni sattuisi tulemaan koska itsekkin menen seiskalle enkku kyllä oli yli mutta kaks kutosta tuli muut seiskoja ja kaseja. Ei sun sitä tarvi pelätä ja en usko että ekana tai toisena päivänä sulla enkkua on joten kyllä varmasti kavereita saat jostka sua puolustaa:)Ja jokainen on huono jossain:)
- tyttö 15v
Ainaki siinä asias oot oikees et se ope sulta kummiski tulee jotain kysymään, mut kunhan se ope alkaa sua enemmän tuntemaan ja kokeiden yms. perusteella saamaan selville sun taitos niin se joko antaa enemmän huomiota niille jotka osaa tai sit se kysäsee sulta kummiski vähän väliä joskus jotain. Riippuu paljo opesta ja hei, tuskin sulle ruvetaan nauramaan jos et tiiä esim. miten joku kielioppi-asia menee =)
- -Aksuuuuuu-
Mulla on kans ollut kielet aina huonoja. Suosittelisin, että sanot sille maikalle siitä et sua (ilmeisesti) jännittää ne, ja et sä oot aika huono. Sillon se osaa ymmärtää asian, ja kohtelee sen mukaisesti. Jos se maikka alkaa olla kenkku, nii eiku asia eteenpäin. Ja hei, on siellä muillaki niitä kutosia ja vitosia kielist..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318