mitä mieltä olette?

tyttö 13v

menen nyt syksyllä seiskalle ja joudun vaihtamaan koulua. koulu ei ole ennestään tuttu eikä kaveriporukat tutut.mulla on englanti vitonen ja nyt mua pelottaa englannin tunnit.pelkään että joku käy kiusaamaan.mua pelottaa että tunnilla opettaja kysyy että "minna, mitäs tarkoittaa se ja se?. jos ja kun en tiedäkkään niin kaikki nauraa. onko aihettaa huoleen ja onko samassa jamassa olevia?

6

567

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffsf

sanot vaan coolisti "en mä tiiä". kukaan ei välitä.

• ASSSSSSSasASas

ei siitä mulle ainkaa oo naurettu vaikk viimevuonna yhteenkää open antamaa kyssää vastannu oikein=)

• aijnsdhnhs

Mulla on kanssa englanti viitonen, mutta opettaja on jo oppinut että multa ei kannata kysyä, koska tästä päästä ei oikeaa vastausta tule vaikka yritys on kova.

• Anni

Moi! Mä jatkan samassa koulussa kamuja mulla löytyy paljon missä päin asut ja mihin kouluun menet ettet juuri minun luokalleni sattuisi tulemaan koska itsekkin menen seiskalle enkku kyllä oli yli mutta kaks kutosta tuli muut seiskoja ja kaseja. Ei sun sitä tarvi pelätä ja en usko että ekana tai toisena päivänä sulla enkkua on joten kyllä varmasti kavereita saat jostka sua puolustaa:)Ja jokainen on huono jossain:)

• tyttö 15v

Ainaki siinä asias oot oikees et se ope sulta kummiski tulee jotain kysymään, mut kunhan se ope alkaa sua enemmän tuntemaan ja kokeiden yms. perusteella saamaan selville sun taitos niin se joko antaa enemmän huomiota niille jotka osaa tai sit se kysäsee sulta kummiski vähän väliä joskus jotain. Riippuu paljo opesta ja hei, tuskin sulle ruvetaan nauramaan jos et tiiä esim. miten joku kielioppi-asia menee =)

• -Aksuuuuuu-

Mulla on kans ollut kielet aina huonoja. Suosittelisin, että sanot sille maikalle siitä et sua (ilmeisesti) jännittää ne, ja et sä oot aika huono. Sillon se osaa ymmärtää asian, ja kohtelee sen mukaisesti. Jos se maikka alkaa olla kenkku, nii eiku asia eteenpäin. Ja hei, on siellä muillaki niitä kutosia ja vitosia kielist..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      143
      3221
    2. Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi

Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks
      Maailman menoa
      4
      2755
    3. Toksinen persuvasemmisto

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k
      Maailman menoa
      10
      2458
    4. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      45
      2144
    5. Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1968
    6. Uus terveysassema

Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma
      Kuhmo
      11
      1951
    7. Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?

Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.
      Ikävä
      13
      1237
    8. Nainen oletko koskaan miettinyt että jos

Voitaisiin tutustua ikään kuin uudestaan
      Ikävä
      74
      1161
    9. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä

”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole
      Maailman menoa
      14
      1116
    10. Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!

🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S
      Maailman menoa
      206
      1074
    Aihe