Miksi ihmiset tuijottaa kaikkia'??

tyttönen

Huomaan todella usein, että nimenomaan vanhat ihmiset, käytetäänpä nyt vaikka sanaa vanhukset tuijottavat nuoria. Siis TUIJOTTAVAT ja katsova sillälailla että saisivat sydänrin suurinp iirtein...Jotkut aikusetkin tekee näin...
kerrankin oli kaverini kanssa istumassa penkillä yhdessä puistossa. Yksi vanha mummu meni ohi, ja katsoi niin pitkään kun vain pystyi.
Myös kaupungilla huomaa, että kaikkia nuoria vanhat tuijottaa jotenkin "paheksuvasti"
Mistä se johtuu, tietääkö kukaan?
Aina kun joku auto kaahaa ohi, kuski aina töllää...Eikö ihmisillä oo mitään tapoja????
Onko joku muukin huomannut samaa?
Kommentoikaa!

18

3351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      Se voi johtuu monesta asiasta... Pukeudutkohan kovin asiallisesti? Roikkuuko rööki huules? Onks tyylis muuten huomiota herättävä? Kyl siihen joku syy on... Tai sit oot vaan luonnostaan niin puoleensa vetävä...

    • tohkeissasi

      ..kun tulee noin monta kirjoitusvirhettä! =)
      Mut se riippuu omasta asenteestakin, tuijottaako ne paheksuvasti!

    • genny

      Mä oon kyllä huomannu saman ja mua ärsyttää myös.
      Autoilevat tyypit varsinkin kyylää..ihme ettei niskat väänny!En mä nyt tiedä oonko niin outo, käytän mustii kuteita ja poltan röökii mut onko siinä mitään ihmeellistä. Jokainen saa olla semmonen ku on.

    • noitatohtori

      mulla on hiukset kuin Molli-Ollilla (jopa enemmän sotkussa), mummo- ja pappaikäiset autoilijat meinaa ajaa ojaan kun näkee mut tien reunalla. Mutta mitäs tuijottavat, oma vikansa! =D

    • hattu

      Mä oon keksiny ratkaisun tähän samaiseen ongelmaan. Se on vähän kyllä ruohonjuuritasolla, mutta jostainhan sen on alettava.

      ELI: Yleensä kun joku seniori kävelee kadulla vastaan ja mulkaisee tuomitsevasti niin mä jään paikallen ja tuijotan suoraan silmiin niin kauan, että se menee pois. Joskus autoilijoille kumarrun oikein alaspäin, että näkee paremmin sisään. Pieni lähestymis elekin tuo kivan lisän.

      Huono puoli on, että sua pidetään hulluna, mutta eihän tuijottele enää.

      • höh

        Ottepas te ihmiset vainoharhaisia....


    • *Kärpänen*

      Sama on tultu huomattua...Esim. Kun odottaa linja-autoa kaikki ohi ajavat autot tuijottaa ja silleesti...Joskus se on todella ärsyttävää...Täytyy varmaan ruveta tuijottamaan saman lailla takasi päin...

    • angel

      niin siis oon samaa mieltä!
      sit ku mä oon vanha mummeli niin EN VARMANA kyylää nuoria!
      ne on iha hulluja!

      • väpi

        niitä mää tuijotan kun muijien alaston selkä näkyy ja sekin että millaset kalsarit sillä on ja lauantaina näin istuvan likan persvaonkin - siis mulla housumato kasvaa hetkessä ja mietin mitä taas näin ja kuvittelen itteeni hiplatessa mitä juuri tuli tuijotettua että kiitoksia muijat en olis osannu 10 v sitten edes kuvitella mitä ny esittelette mulle


    • Vanhusten uhri...

      No mua yleensä kyttää varsinki mummot..
      Esim täs yks kaunis päivä kävelin yhel sillal(mul oli mustat kulutetut farkut, tekonahkanen musta rotsi ja ihan tavalliset skede kengät)nii joku mummeli ziigas meitsii sillai et toi varmaa joku satanisti, se meni ohi sit katoin hetken pääst taakke se oli pysähtyny ja katto mun perään..sit se käänty pois ja jatko matkaa..
      Eiks yleensä vanhemmat ihmiset sano ettei saa tuijottaa?!?!

      • väpi

        mun täyty tulla taas runkkaa kun mä näin yhen muijan navan housujen ja puseron välistä, sit paljasta ihoo oli navan alla monta senttiä, siis että mä kiihotun, en olis nuorena voinu tällasta kuvitellakaan upeeta likat näyttäkää mulle lisää, mää tuijotan ja kuolaan aivan älyttömästi


    • moi olen puolisuomalainen eli kerikalainen ja olen huomanut monet ihmiset katosvaat
      mua kamppisa ja metrossa myös junassa
      ihan missä vaan kun ihmiset TUIJOTTAVAT mua jatkuvasti vaikka mä kävellen ihan normalisti ja vaikka mä en
      katos muita ihmisiä ja enkä kiinitä huomio muihin ihmisin
      mutta silti ihmiset TUIJOTTAVAT
      mua aina katos vihasella katsella mua varsinkim vanhat miehet ja nuoret naiset myös nuoret miehet kans kaikki ihmise katosvat mua vaikka pukeudun ruutu vaateisin jos olen kokona ruutua tai siten jos mulla musta vaate raskkat vaate päälle tai vihreäpukeudun ruutu
      huompari ja vihreä farkut päälle silti ihmiset tuijotava aina joka päivä joka paikkassa
      tai jos mulla afrilaset eriväriset ruutu huossut tai erilaisia vaatetita päälle
      olen huomanut että mone ihmset ovat haukent mua homoski vaikka mä olen hetero mies en ymmärrä miksi ihmiset haukuva muita vaate perustella muita ihmisiä mun mielstä sen on värin että ihmiset eivät hyväksy erialaisuusta että maalismaassa on paljon eri kulturia erilaisin ihmisiä et kaikki pitäisin olla sama arvoissa ja hyväksyä erilaisuusta ja olen huomanut monet suomalaiset tönivät muita ihmisiä vaikka voisi sanoa että voisitko västyä mutta ihmeset eivä osaan avat suuta auki olen huomantu sen töniminen on värin jo olen huomantu että ihmiset eivät osaan sanoa anteksi jos töni muita ihmisiä helsingisä tai muulla suomessa ja että ihmiset eivä osa auta muita silloin jos joku tarvitse apua vaan jäävä tuijota .että suomalaiset ihmiset eivät osa kasvata lapisa eivätkän nuori kuria rakkauta että muita pitäsin aina auta hyväksyä erilaisuusta käytöstava suomalaiset pitäisi opetaa lapsia ja nuoria kurilla rakkudella puhun perhessä näistä asioat kotona että nuroet ja lapset opisivaat auta muita ihmiset ja ne saisi tuijota muita ihmisiä sama jutu koske vanhoja ihsmisiä.
      miksi suomalaset ovat täläisiä suomessa ? mone suomalaset kasvatavat nuoria ja lapsia huonosti kun olen huomantu monella suomalaiset käytvä paljon v sanasto perhessä mone nuoret ja suomalaiset kiroilevat jatkuvasti joka paikkassa ja heitävä roskia maahan kalja tölkejä ja tuppakka maahan melkein kaikki suomalaiset ihmiset eivät osa kunoita luonto eivät eläimiä ne ajatellevat itse eivät ymmärrä että roskat veidään aina roskiseen ja että roskat eivät kuulu heitä maahan sen on värin miksi ihmiset roskavat joka paikassa ? mä en se johtu huonosta kasvatukseta että lapset ei ole saan riitävästi rakkuta kuria.

      • Anonyymi

        otan osaa veli. ihan meitä kantasuomalaisiakin tuijotetaan kuin taruolentoa. uskon että ulkomaalaistaustaisia vielä enemmän.


    • Tyttöolenhehee

      aina kun joku tyyppi jää tuijjaa mä huudan tai sanon, Vittu ota kuva kestää pidempää tai VITTUUKOS SÄ SIIN MULKKAAT PERKELE

    • Wannabejulkkis

      Olen 23 vuotias mies. 185cm pitkä, hyväkroppainen. Minua tuijotetaan mihin ikinä menenkin, niin naiset kuin miehetkin, jopa häiritsevästi. On sanottu että näytän eräältä julkkikselta joten olen laittanut sen piikkiin. Olen suht komea, mutten niin komea että pitäisi tuijottaa

    • freeballerboy

      Joo siis ihan täl viikol metros yhet katto mua tosi paheksuvasti kun mul oli pieni kiven murikka kengässä ja otin sen pois. Ne tuiotti oudosti koska mul ei ollu sukkia. Ihan ku se ois jotain tosi outoa. Paljas jalka tabu jollekin? Mä käytän koko kesän tennareita/skeitti kenkiä ilman sukkia.

    • 0703

      Kyllä nyt ihmiset ovat vainoharhaisia. Vilkaisu tai katsominen mielletään tuijottamiseksi. Jos istun kampin asemalla ja katselen ihmisiä jotka tulevat ja menevät niin ei sielä kukaan ketään tuijota. Ihminen näkyy muutaman sekunnin ajan, eikä sitä voi sanoa tuijotukseksi.

      Sitäpaitsi, vanha sananlasku sanoo:"Se mikä itsessä eniten ärsyttää, sen toisissa näkee".

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, katsos me suomalaiset ollaan paskahousuja ja me pelätään niin vitusti. se mitä muut ajattelee määrää meidän koko elämän. ja kokoajan meillä on tunne että joku puukottaa meitä selkään. siksi me katsomme kuin majakat ympärillemme ettei meitä tapeta. Thug Life

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe