Ajattelin mennä värjäämään hiukseni Bulgariassa, onko parturit minkä hintaisia? Ja rakennekynnet kuulemma kannattaa ottaa sieltä koska on niin halpaa.. Sit nää shoppailu paikat. Missä on parhaat kaupat? Ja yö-kerhot? Ollaan kaverin kanssa menossa kultahietikolle viikoks ni olis kiva tietää vähän siitä menosta siellä. Ja tietty et missä kannattaa käydä :)
Vaatteista ja kauneushoidoista+ vähän y elämästä
5
1372
Vastaukset
- fykke
mitä oon katellu ni 18e näyttäs yks väri maksavan. rakenne kynnet olivat vissiin 50e. varnaan kannattaa kuulemma mennä shoppaamaan, puolet halvempaa ku turistikohteessa. hotelli vladislavassa kuulemma aina rajut bileet yötä päivää.. itse olen lähössä sinne kaverin kaa ekaa kertaa kuun lopul joten en tiedä sen kummemmin paikasta.
- mimoosa07
Kantsi mennä Varnaan shoppailemaan, puolet halvempaa kuin turistikohteissa, upeita vaatteita ja muodikkaita kenkia.Monipuolisia ravintolita ja halpoja, tasokkaita klubeja ja discoja.Hiustenleikkaus täydellinen hoito maksaa 6e, hiustevärjäys on kallimpaa mutta varmasti alle 30e, rakennekynnet maksaa n.15-20e Varnassa, french manikyr maksaa kauneussalongissa "Doma na krasotata"-keskustassa 2-3e
- mietaasvaan
mimoosa07 kirjoitti:
Kantsi mennä Varnaan shoppailemaan, puolet halvempaa kuin turistikohteissa, upeita vaatteita ja muodikkaita kenkia.Monipuolisia ravintolita ja halpoja, tasokkaita klubeja ja discoja.Hiustenleikkaus täydellinen hoito maksaa 6e, hiustevärjäys on kallimpaa mutta varmasti alle 30e, rakennekynnet maksaa n.15-20e Varnassa, french manikyr maksaa kauneussalongissa "Doma na krasotata"-keskustassa 2-3e
mikä tuote varnassa on ollut puolet halvempaa?
katseltu on varnassa ja kultahietikolla niin ei hinnoissa eroa ole paljon mitään joku tuote saattaa olla jopa halvempaa kultahietikolla - fykke
mietaasvaan kirjoitti:
mikä tuote varnassa on ollut puolet halvempaa?
katseltu on varnassa ja kultahietikolla niin ei hinnoissa eroa ole paljon mitään joku tuote saattaa olla jopa halvempaa kultahietikollarööki kartsat, kauneushoidot, oikeat merkkivaatteet..etc olen kuullut että ainaskin nämä halvempia varnassa.. toki turisteja huijataan maksamaan enemmän kuin paikalliset maksavat hoidoista ja tuoteista. aiheesta löytyy paljon luettavaa jos vaan jaksaa seikkailla nettisivuilla ja ottaa selvää asioista.
- ekakertalainen
fykke kirjoitti:
rööki kartsat, kauneushoidot, oikeat merkkivaatteet..etc olen kuullut että ainaskin nämä halvempia varnassa.. toki turisteja huijataan maksamaan enemmän kuin paikalliset maksavat hoidoista ja tuoteista. aiheesta löytyy paljon luettavaa jos vaan jaksaa seikkailla nettisivuilla ja ottaa selvää asioista.
23.8 lähdössä Varnan Kultahietikolle hot.Perla.Missä kannattaisi hiusten leikkuu,kosmet. hoidot,kylpylä? Tehdäänkö ihokarvojen poistoa sokeroinnilla yms uutuushoitoja?Kannattaako paikallisista apteekeista hommata vitamiineja,kosmetiikkaa?Saako reseptittä esim särkylääkkeitä?
Kiitti vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674074Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181702- 1161536
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521326
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451099
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078