Ei tullu Apollosta mitään.
Ensin Westiin ja sit Yövuoroon tänä yönä !
Miten Linnea voi ?
Apollo on kuollu ja yläkerta kii -> kaikki Westiin siis !
7
3078
Vastaukset
- se apollo on
kuollut.... kävin siellä kerran ja se oli tosi tasokkaan oloinen paikka, ainakin riksun oloihin...
Ruoka oli sika hyvää ja annokset isoja.
Ettete te riksulaiset sit osaa arvostaa hyvää raflaa ...- Jiipee`*
Ruoka on ehkä hyvää ja muutenkin paikka on tosi tyylikäs, mutta parannettavaa löytyy. Ensinnäkin yläkerta pitäisi tarkasti suunnata tietyn ikäiselle asiakaskunnalle ja musiikki ym. tulisi olla sen mukaista. Nyt ei oikein selviä kenen paikka tämä ravintola on.. Valaistus yläkerrassa on kamala. Tuntuu että yläkertaa ei ole ollut suunnittelemassa ravintola-alan asiantuntijat, vaan jotkut muut, sillä yläkerrassa ei ole mitään juttua miksi siellä viihtyisi. Liian salimainen tila ja huonoa musiikkia.
Nettisivut pitäisi myös suunnitella yhtä tyylikkäiksi kuin mitä paikka on. Nyt nettisivut ei sitä valitettavasti ole.
- yläkerta kiinni
Mistä näitä satujen kertojia täällä aina löytyy ???
- dasdasfast
Joku Yövuorosta selvästi levittää väärää tietoa.
- Hans Kruger
Ongelma on siinä ettei Riihimäellä ole tarpeeksi "tasokkaita" ( varakkaita ihmisiä liikkeellä iltaisin.
Hämeenkadun räkälät halpoine oluineen on se juttu mulle.- aikuisten oikeesti
se Apollo on vielä auki?? Koska sinne vois ajella uudestaan syömään täältä vähän kauempaakin. Se yläkerta ei kiinnosta, en ole käynyt enkä aio.
- ¤¤¤
aikuisten oikeesti kirjoitti:
se Apollo on vielä auki?? Koska sinne vois ajella uudestaan syömään täältä vähän kauempaakin. Se yläkerta ei kiinnosta, en ole käynyt enkä aio.
Käy kattoo aukioloajat ja ruokalistat osoitteesta www.ravintola-apollo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442108Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171081Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63886En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772