Käytän nykyään korvakittiä meluisissa paikoissa ja siitä olisikin kysymys, että kun ostaa sellaisen köntin apteekista niin kuinka usein niitä palloja voi pistää korvaan vai ovatko kertakäyttöisiä?
Yleensä teen niin, että laitan käytetyn kitin erilliseen rasiaan ja jos palloissa ei ole mitään pölyä tai vaikkua niin pistän uudelleen korvaani seuraavalla kerralla.
Eilenkin jouduin eräässä konsertissa käyttämään korvakittiä, mutta se jotenkin muuttui tosi tahmeaksi ja sitä saattoi jäädä korvan reunoille.
Tulppia en pysty käyttämään, koska ne eivät anna kunnon suojaa ja pomppaavat ulos korvasta.
Jos telkkarin pistää kovalle niin voiko se aiheuttaa kuulovaurion? Ääniyliherkkänä tosiaankin ärsyynnyn heti telkkarista, enkä pysty edes nukkumaan, jos vähänkin kuuluu ääntä.
Korvakitti
2
4666
Vastaukset
- .,.,.,.-.....
Kitistä en tiedä sanoa , itse tulpan kärjen pyöräytän peukalon ja etusormen välissä ja työnnän syvemmälle, ei mullakaan siinä huulella pysy;)
- Kuulovaurioinen pelaaja
Mä sain meluvamman matsissa, että tiedän ehkä miltä susta tuntuu. Mulle kaikki äänet tekee kipeää kiitos tinnituksen.
Oon käyttänyt korvakittiä myös musta se on paljon parrempaa kuin korvatulpat, voi pelatakin sen kanssa. Heitän sen menemään kun se alkaa liikaa muistuttaa muovailuvahaa. Kun pelaan ja hikoilen se on yleensä noin 5-7 käyttökerran jälkeen.
Veikkaan että puhtaissa korvissa kauheasti hikoamatta kestää pidempäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362634- 1011114
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63821
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237770- 35710
- 116708